۱۱ کشته و مصدوم بر اثر ریزش کوه در منطقه تاراز اندیکا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: بارش شدید باران در دو روز گذشته و جاری شدن سیلاب در جاده تاراز شهرستان اندیکا موجب ریزش کوه به طول ۳ کیلومتر در این جاده شد.
به گزارش عصر جنوب به نقل از آسماری نیوز، شاپور باقری رئیس جمعیت هلال احمر اندیکا گفت : بارش شدید باران در دو روز گذشته و جاری شدن سیلاب در جاده تاراز شهرستان اندیکا موجب ریزش کوه به طول ۳ کیلومتر در این جاده شد.

وی افزود: به دلیل ریزش کوه در این محور و برخورد سنگ با یک دستگاه خودروی پراید متاسفانه دو نفر سرنشین خودروی پراید جان باختند و ۹ نفرهم مصدوم شدند.

رئیس جمعیت هلال احمراندیکا ادامه داد: به دلیل مسدود شدن این جاده بین استانی ودر راه ماندن مسافران تعداد ۴۰۰ نفر در کمپ هلال احمر تاراز اسکان داده شده اند و اقلامی مانند مواد غذایی , آب معدنی , کنسرو و پتو دراختیارشان قرار گرفت.
باقری از ادامه بارش باران در محور تاراز خبر داد واضافه کرد: بارش باران امروزهم متوقف نشده وهم اکنون کلیه نیروهای امدادی شهرستان مشغول امداد رسانی به خودروی های عبوری در این محورهستند.

وی تصریح کرد: جاده اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری بازاست اما بدلیل حجم بالای ریزش کوه تردد به سختی انجام می شود  و نیروهای راهداری همچنان درحال پاکسازی و بازگشایی کامل مسیر هستند.

گفتنی است که محور اندیکا به استان چهارمحال و بختیاری یک جاده بین استانی بوده و با توجه به ایام نوروز تردد در این محور افزایش می یابد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.