بانحوه انتخاب شهردار مخالف بودم/چنگلوایی باید برود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: شست خبری سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهوازباوی حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی  با حضور  فعالین رسانه ای و اجتماعی استان در سالن اجتماعات شرکت نفت شهرستان اهواز برگزار گردید نشستی که درآن مباحث حاشیه ای فراوانی  طرح گردید.

در این نشست که با  هدف برسی موضوعات مختلف استان و با حضور اصحاب رسانه ای برگزار گردید، اولین نشست خبری ایشان در طول یکسال اخیر بوده است و نگاه متفاوت به بررسی  مباحثی در آن مطرح گردید.

 

ایشان در ابتدای سخنان خویش  ضمن عرض تشکر از اصحاب رسانه و تسلیت ایام سوگواری ماه صفر وشهادت امام هشتم با بیان اینکه اقدامات گسترده ای برای توسعه ی استان انجام داده اند و بیان آن شاید ساعت ها به طول بکشد  افزودند این اقدامات به صورت مکتوب تهیه شده است و در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت  ایشان در ادامه  افزودند درخارج از استان کسانی هستندکه به اندازه دولت قدرت داشته اندو هیچ گونه خدمتی به استان نکرده اند واکنون هم حق دخالت وکارشکنی درامور استان را ندارند کسانی باید اظهار نظر کنند که قلبشان برای خوزستان می تپد.

موسوی درادامه گفت: بنده با توجه به تخصص و وفاداری به اهداف تعین شده  نزدیک به چهل مشاور را در زمینه های مختلف به کار گرفته ام  و هر کدام از این مشاورین ،خود در جهت اهداف تعین شده کارگروهی تشکیل داده اند  تا از طروق مختلف از تجربیات افراد بهره مند گردیم …

IMG_20141220_155638

ایشان در ادامه با بیان اینکه البته نزدیک به شش ماه است با این مشاوران نشست هم اندیشی برگزار نموده ام این سوال را در ذهن حاضرین مطرح کرد که با توجه به عدم برگزاری نشست های هم اندیشی با ایشان این نیروهای متعهد به چه نحو توانسته اند نظرات خود را با ایشان مطرح نمایند

 

ایشان در ادامه با بیان اینکه استان خوزستان یک استان استراتژیک در طول تاریخ برای کشور بوده است خواستار بهره مندی از ظرفیت بالای این استان با همکاری و همدلی تمام نیروهای استان شدند .

نماینده مردم اهواز ،باوی ، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: از عملکرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی در استان راضی نیستم وبا توجه به عدم وجود ظرفیت و شجاعت لازم در ایشان حتی اگریک روز از عمر نمایندگی اینجانب در مجلس شورای اسلامی باقی مانده باشد آقای چنگلوایی باید از استان برود.

موسوی با انتقاد از پاسخ های رسانه ای مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان گفت: من نماینده و وکیل مردم هستم و باید مسائل و مشکلات مردم استان را بدون لکنت زبان و با صدای رسا و بلند به گوش مسئولان برسانم این مدیرکل با اینکه در پاسخ های رسانه ای به نماینده مردم اهانت کرده است حاضر به عذرخواهی نیست. این درحالی است که وزرای دولت همه برای نمایندگان مجلس احترام خاصی قائل هستند

IMG_20141220_140206

موسوی  با بیان اینکه از ابتدا با فرآیند انتخاب شهردار اهواز مخالف بودم افزود:تا دیروز آقای سیدشریف حسینی و آقای سیدخلف موسوی دست در دست هم بودند حال چه اتفاقی افتاده است که از ایشان انتقاد می کند؟

وی در ادامه عملکرد وزیر بهداشت را مثبت ارزیابی کرد وافزود ۱۰۰تختخواب برای هفت بیمارستان دولتی در اهواز به همراه ۲۰ تجهیزات دیگر درزمان وزارت آقای هاشمی به خوزستان داده شده است.

وی در پاسخ سوالی درباب اختلاف نظر نمایندگان دررابطه با اظهار نظر سیدشریف حسینی نماینده اهواز از شهردار این شهر وحمایت دارایی نماینده اندیمشک از شهرداراهواز افزود: حق مسلم نمایندگان اعتراض به هرمسئولیست که احساس کنند کم کاری می کند.

وی درپایان ضمن تشکر از حضور اصحابه رسانه افزود قدرتمند تر از مقتدایی برای استان کسی را نمیشناسد.

 

رضا میردریکوندی خبر نگار عصر جنوب

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.