وزنه برداری/ سرمربی ملی حفاری: قهرمان لیگ خواهیم شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری گفت: از دست دادن سه مهره اصلی مان کمی به ضررمان شده است ولی برای دفاع از عنوان قهرمانی سال گذشته مان تلاش می کنیم.

فراز رامهرمزی عنوان کرد: هفته سوم لیگ به میزبانی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز برگزار شد. تعدادی از نفرات تیم ما در مسابقات جهانی و باشگاه های آسیا شرکت کرده بودند و نیاز به مدت زمانی برای ریکاوری داشتند که متاسفانه این ریکاوری صورت نگرفت ولی عملکرد وزنه برداران مان در این هفته خوب بود و طبق آن چه پیش بینی می کردیم به نتایجی که مدنظرمان بود، رسیدیم.

وی اظهار کرد: در پایان این هفته از مسابقات توانستیم اول شویم ولی در مجموع سه هفته، تیم ذوب آهن با اختلاف ۳۹ صدم از ما پیش است و در مکان اول قرار دارد. استراحت کوتاهی می کنیم و از فدراسیون نیز می خواهیم با ما همکاری داشته باشد و مسابقات هفته چهارم را چند روزی عقب بیندازد تا وزنه برداران ما از حالت خستگی و آسیب دیدگی ای که برخی نفرات مان با آن مواجه هستند، خارج شوند.

سرمربی تیم وزنه برداری ملی حفاری با بیان این که امیدواریم تیم مان مانند سال گذشته به قهرمانی برسد، عنوان کرد: ما امسال تیم مان را با همان بودجه سال گذشته بستیم ولی متاسفانه با بدشانسی مواجه شدیم و در برخی اوزان مانند دسته ۱۰۵ کیلوگرم که واقعا امتیازآور هم است، محمدرضا براری را به دلیل آسیب دیدگی در اردوی تیم ملی و همچنین نواب نصیرشلال را از دست دادیم، ضمن این که بهادر مولایی را هم که مهره اصلی مان بود، از دست دادیم.

وی خاطرنشان کرد: ذوب آهن نیز عمده امتیازی که به دست می آورد از نفرات فوق سنگینش مانند رشید شریفی و بهداد سلیمی است که از این نظر باتوجه به این که سه مهره اصلی مان را از دست دادیم، کمی ضرر کردیم. کارمان سخت است ولی تلاش می کنیم تا از عنوان قهرمانی سال گذشته مان دفاع کنیم.

رامهرمزی در پایان اظهار کرد: حضور شش تیم در لیگ وزنه برداری ایران کم است و باتوجه به این که در تمام اوزان رقابت نزدیک است، واقعا بار سنگینی روی دوش مربیان و بازیکنان است. به هر حال تا زمانی که مسابقات به صورت مستقیم پخش نشود، فکر نمی کنم کسی در جهت اسپانسری از تیم ها برآید.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.