سرمربی استقلال اهواز به تیم ملی می رود؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درخصوص مطرح شدن نامش به عنوان گزینه هدایت تیم‌ملی امید، گفت: در این زمینه باشگاه باید تصمیم بگیرد.

عبدالله ویسی عنوان کرد: اولین نفری که با او در مورد سرمربی تیم‌ملی امید صحبت شد، من بودم ولی اسمی از من برده نشد و اسم همه را بردند جز اسم من.

وی افزود: آقای کاشانی خودش به صورت مستقیم با من صحبت کرد که صحبت های خوبی نیز با یکدیگر داشتیم ولی من گفتم که این موضوع را به باشگاهم می سپارم، چرا که مدیون این باشگاه و مدیریت آن هستم ولی پس از آن دیگر صحبتی با من نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: اما اخیرا بار دیگر در رسانه ها اسم من برای هدایت تیم ملی امید اعلام شده است ولی حقیقت این است که خود من در این زمینه اطلاعی ندارم و صحبتی هم با من نشده است.

وی تصریح کرد: به هر حال در حال حاضر فکر من روی بازی با استقلال تهران است و اگر صحبتی هم باشد آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه باید تصمیم بگیرد و من کار را به باشگاه می سپارم.

ویسی ادامه داد: بحث تیم‌ملی، بحث افتخار است و وظیفه دارم که اگر می توانم به آن کمکی کنم، با تمام وجود این کار را انجام دهم اما با توجه به این که من نسبت به باشگاهم تعهد دارم، اکنون تصمیم آن‌ها برایم مهم است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.