اسکوچیچ به زیارت امام رضا(ع) رفت

عصر جنوب: سرمربی تیم فولادخوزستان گفت: برای کسب سه امتیاز به مشهد آمده‌ایم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده اظهار کرد: بازی سختی مقابل پدیده و تماشاگران مشهدی داریم و البته برای ادامه روند رو به رشد خودمان و بالانشینی در جدول، به دنبال سه امتیاز این بازی هستم.

وی همچنین درباره چند روز زودتر آمدن و اردو زدن در مشهد گفت: می‌دانستیم که در ایام سوگواری ماه محرم هستیم و بازیکنان فولاد هم مسلمان هستند و به زیارت امام رضا (ع) مشتاق بودند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم کمی زودتر به مشهد بیاییم.

سرمربی تیم فولادخوزستان درباره حال و هوای حرم امام رضا(ع) اظهارکرد: دیشب به همراه بازیکنان به این مکان رفتم، همیشه برایم فضاهای مذهبی ایران مطلوب و دوست داشتنی بوده‌اند و این که به زیارت امام رضا(ع) رفتم باعث خرسندی من شد.

وی همچنین در مورد برنامه‌های نیم فصل تیم فولاد، گفت: مثل سایر تیم‌های لیگ برتری به دنبال جذب بازیکن در جهت ترمیم نقاط ضعف تیم هستیم اما اجازه بدهید تا آن زمان، بازی به بازی روی مسابقات تمرکز کنیم. اما یکی دو بازیکن از آکادمی فولاد را به جمع خود اضافه می کنیم و تیم‌های پایه را نیز زیر نظر دارم.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد: ایران به لحاظ فوتبال، کشور با استعدادی است، فقط برنامه ریزی ضعیفی دارد. کیفیت فوتبال ایران با اروپا قابل مقایسه نیست ولی در این منطقه از آسیا می تواند حرف اول را بزند.

سرمربی تیم فولادخوزستان رضایت خود را از کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد و گفت: این اولین جایی بود که در مدت این دو سال یک مصاحبه مطبوعاتی خوب و کامل پیش از بازی داشتم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.