اجلاسیه سراسری نماز ‌در اهواز با حضور روحانی برگزار می‌شود

عصر جنوب: حجت‌الاسلام سید حجت‌الله سبحانی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش نماز در آبادان در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهر با اشاره به برگزاری بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در روزهای دهم و یازدهم دی ماه جاری در اهواز اظهار داشت: دوازدهمین اجلاس پیرغلامان نیز چندی پیش با موفقیت در اهواز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این اجلاسیه علاوه بر رئیس جمهور، وزرای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست وزارت علوم در لیست سخنرانان قرار دارند،افزود: به منظور بهره‌گیری بیشتر از برکات این اجلاسیه بر‌ اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در ۲۷ شهر استان، همایش‌های جنبی نماز نیز برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استانداری خوزستان ابراز امیدواری کرد تا برکات این اجلاس سبب ایجاد تحولات مثبت و اثر بخش در امر نماز شود و در ادامه تصریح کرد: موضوع برگزاری همایش نماز نباید به چند ارگان خاص محدود شود بلکه برای آن باید تمام افراد به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان به‌کار گرفته شوند.

وی در ادامه گفت: در اجلاسیه سراسری نماز که در اهواز برگزار می‌شود از هر شهرستان یک نفر به عنوان فعال نمونه در بخش نماز مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرد.

سبحانی با اشاره به نقش و اهمیت آبادان چه در زمان پیش از انقلاب، چه در دوران شکل‌گیری انقلاب و حتی دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: امید می‌رود تا برپایی همایش نماز در آبادان برای تمامی مردم به ویژه اقشار نوجوان و جوان جامعه اثربخش باشد.

دبیر ستاد اقامه نماز استانداری خوزستان در پایان سخنان خود از مسئولان خواستار ایجاد نمازخانه در مسیر اهواز ـ آبادان، تهیه و نصب تابلوهای ترخص و نماز در مسیر یاد شده و شعارنویسی با موضوع نماز شد.

منبع: فارس

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.