زمان برگزاری جلسات علنی شورای شهر اهواز تغییر کرد

عصر جنوب: زمان برگزاری جلسات علنی شورای اسلامی کلانشهر اهواز از ساعت ۱۵ روزهای دوشنبه هر هفته به ساعت ۱۴ تغییر یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجاه و نهمین نشست علنی شورای شهر اهواز، لایحه پرداخت غرامت عرصه در طرح به قرارگاه جنوب کربلا بابت مسیر پروژه پل ولایت توسط اعضای این شورا مورد بررسی قرار گرفت.

علی ناصری با بیان ناراحتی این قرارگاه از شهرداری اهواز گفت: مطابق توافقنامه شهرداری با سپاه، مقرر شده بود مبلغی بین شش تا هفت میلیارد تومان توسط شهرداری به این ارگان نظامی پرداخت شود اما شهرداری با بیان اینکه چنین اعتباری ندارد به پیشنهاد سپاه مبنی بر اعطای زمین معاوضه ای در سایر نقاط شهر نیز تن نداده است و همچنان این مشکل ادامه دارد.

غلامرضا سبزعلی در پاسخ به علی ناصری بیان کرد: ما سپاه را به عنوان یک ارگان کاملا دینی و اعتقادی می شناسیم به طوری که سند ۲۱۰ هکتاری گلف را نیز در دوره قبل با مصوبه شورا به این ارگان نظامی تحویل دادیم بنابراین شورا ارتباط و تعامل خوبی با این ارگان نظامی دارد و بی لطفی وجود ندارد.

در ادامه جلسه اکثریت اعضا به لایحه  پرداخت غرامت عرصه در طرح به قرارگاه جنوب کربلا توسط شهرداری اهواز بابت مسیر پروژه پل ولایت با مبلغی معادل ۶۴ میلیارد ریال رای دادند و این لایحه تصویب شد.
احداث ساختمان اداری منطقه ۸ شهرداری اهواز
احداث ساختمان اداری منطقه ۸ شهرداری اهواز که طی فراخوانی توسط شهرداری اهواز برگزار شده بود به یک شرکت پیمانکاری واگذار شد که این شرکت با پیشنهاد مبلغی معادل ۳۷ میلیارد ریال در این مناقصه برنده شده است. این مناقصه نیز توسط اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز مورد تصویب قرار گرفت.

تغییر زمان جلسات علنی شورا

پیشنهاد یکی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز مبنی بر برگزاری جلسات علنی شورا در ساعات صبح مورد بررسی قرار گرفت که با مخالفت برخی از اعضا در نهایت با رای اکثریت مقرر شد جلسات شورا در ساعت ۱۴ روزهای دوشنبه هر هفته برگزار شوند.

سئوال عضو شورا از شهردار اهواز

سید محمد جواد رضوی خواستار پاسخ شهردار به پرسش خود مبنی بر دلیل تاخیر در روند اجرایی پروژه زیرگذر شریعتی شد.

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: این پروژه قرار بود ظرف مدت ۹ ماه به بهره برداری برسد علت تاخیر بیش از حد در روند اجرای این پروژه چیست؟

وی خواهان ابلاغ سوال خود توسط هیئت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز به شهردار این شد.

تغییر دستور کار جلسه امروز شورا

پنجاه و نهمین نشست علنی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اهواز با دستور کار تعیین نمایندگان شورا در سازمان های مختلف شهرداری برگزار شده بود که به دلیل عدم حضور تمام اعضا و با رای اکثریت این انتخابات از دستور کار امروز شورا خارج و به شصتمین نشست علنی موکول شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.