هدف ملی حفاری قهرمانی در آسیاست

عصر جنوب: سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری با اشاره به حضور این تیم در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، بیان کرد: هدف‌مان در این رقابت‌ها قهرمانی است.

فراز رامهرمزی گفت: تیم ما با توجه به قهرمانی سال گذشته در لیگ برتر کشور، قرار است ۳۰ آبان‌ماه در رقابت های قهرمانی باشگاه های آسیا که در ازبکستان برگزار می شود، شرکت کند.

وی ادامه داد: ترکیب تیم‌مان که به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام می شود، با ترکیب تیم مان در لیگ برتر متفاوت است و ان شاءالله هفته آینده اردویی مشترک بین نفرات اعزامی به مسابقات باشگاه های آسیا و نفرات شرکت‌کننده در لیگ برتر کشور برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری ملی‌حفاری گفت: ملی‌حفاری تاکنون سه بار در رده سنی جوانان و یک بار هم در رده سنی بزرگسالان باشگاه های آسیا به عنوان قهرمانی دست پیدا کرده است و اکنون هم هدف مان مانند گذشته، کسب عنوان قهرمانی است.

وی در ادامه گفت: هفته دوم لیگ برتر کشور نیز ۲۹ مهرماه در اصفهان برگزار خواهد شد و اردوی مان که قرار است هفته آینده برگزار شود تا شرکت در این مرحله از لیگ برتر ادامه خواهد داشت. تیم ما در حال حاضر پس از تیم ذوب آهن در جایگاه دوم قرار گرفته است و ان شاءالله تلاش می کنیم تا فاصله امتیازی مان را با صدرنشین لیگ کاهش دهیم.

رامهرمزی در ادامه در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود نواب نصیرشلال قصد خداحافظی از این رشته را دارد، گفت: من هم این موضوع را شنیده ام ولی هنوز تصمیم او به صورت رسمی اعلام نشده است. امیدوارم که او بتواند باز هم به کارش ادامه دهد، چرا که مستعد است و با توجه به جوان بودنش، می تواند برای چندین سال در این رشته حرف برای گفتن داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: من پس از این که نصیرشلال چنین موضوعی را مطرح کرد، به عنوان وظیفه‌ی یک مربی با او صحبت و راهنمایی اش کردم و به او گفتم که می توانی در این رشته عنوان‌دار شوی و عنوانت را هم حفظ کنی. به هر حال صحبت های لازم را با او داشتم و دیگر تصمیم قطعی با خود اوست. امیدوارم که نصیرشلال در این رشته بماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.