پارک ها و بوستان ها در اهواز به صورت صد درصدی خاموش می شوند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir:در حال حاضر تعدادی از پارک ها خاموش شده اند و امروز مجددا بخشنامه ای در این خصوص ابلاغ شد، در نتیجه پارک ها و بوستان ها به صورت صددرصد خاموش می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص عدم خاموشی پارک ها و بوستان ها گفت: در دو سه روز گذشته در جهت تمهیدات اندیشیده شده برای مقابله با کرونا بخشنامه ای به مدیران مناطق شهرداری ابلاغ شد تا یک سری اقدامات از جمله خاموشی پارک ها، تعطیلی سرویس های بهداشتی عمومی و قرباب کردن بوستان ها در عصرها و شب ها انجام شود.

مراد حسینی بیان کرد: همچنین مقرر شد گشت های ویژه در پارک ها وجود داشته باشند که در حال حاضر تعدادی از پارک ها خاموش شده اند و امروز مجددا بخشنامه ای در این خصوص ابلاغ شد، در نتیجه پارک ها و بوستان ها به صورت صددرصد خاموش می شوند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می کرد افزود: این نکته قابل توجه است که دیده شده بعضا شهروندان حتی در برخی پارک های شهر که در خاموشی مطلق نیز به سر می برنند به صورت متمرکز حضور پیدا کرده اند بنابراین از نیروی انتظامی و پلیس راهور درخواست می کنیم در این زمینه برای جلوگیری از حضور مردم در این اماکن به ما کمک کنند.

مطالب پیشنهادی