شهرداری و آبفای اهواز در صورت عدم تحقق وعده‌ها باید پاسخگو باشند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرماندار اهواز گفت: مشکل آبگرفتگی خیابان انقلاب نبش ذکی زاده و حضرت زینب شمالی باید تا ۲ روز آینده حل شود در غیر این صورت شهرداری و آبفای اهواز باید پاسخگوی مردم و قانون باشند.

جمال عالمی نیسی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از وضعیت آبگرفتگی خیابان انقلاب در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته با بارش ۴۰ میلیمتری باران این خیابان دچار آبگرفتگی شدید شد اما امسال با وجود بارش ۶۰ میلیمتری باران میزان آبگرفتگی کاهش یافته است.
وی با اشاره به احداث شبکه فاضلاب و نصب موتورپمپ‌ها در این خیابان افزود: با اتصال این شبکه به منطقه گلستان می‌توان مشکل آبگرفتگی کمپلوی شمالی و جنوبی را کامل حل کرد.
عالمی نیسی گفت: با نصب تنها یک پمپ دیگر، خیابان انقلاب از وضعیت آبگرفتگی ناشی از باران خارج می‌شود و اگر بارش‌هایی در حجم بارش ۶۰ میلیمتری دوشنبه رخ دهد باز هم مشکل خاصی ایجاد نمی‌شود.
وی افزود: سال گذشته با بارندگی ۴۰ میلیمتری خیابان انقلاب اهواز  مملو از آب شده و حتی آب به منازل مردم نیز سرایت کرده بود.
استاندار خوزستان با اشاره به مشکلات پیش آمده در اثر بارش باران در شهر اهواز با تاکید بر این که مسئولان شهر موظف به پاسخگویی به مردم هستند، گفت: شهردار اهواز و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز موظف شدند نقطه به نقطه در مناطق آبگرفته اهواز حضور داشته باشند، مسئولان شهری اهواز باید از تریبون‌های عمومی اقدامات یکسال گذشته و کارهایی که شده را توضیح دهند و به رفع کمبودهایی که باید اصلاح و رفع  شوند بپردازند.

بارش ۶۰ میلیمتری شامگاه دوشنبه اهواز سبب بروز مشکل در رفت و آمد شهروندان و آبگرفتگی معابر شد.
به گفته مدیرعامل آبفای اهواز شبکه فاضلای این شهر ظرفیت دفع ۱۵ تا ۲۰ میلیمتر بارندگی را دارد.

مطالب پیشنهادی