عامل آدم ربایی در اهواز دستگیر شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: فرمانده انتظامی خوزستان گفت: عامل اصلی آدم ربایی در اهواز در کمتر از ۳۸ ساعت با عملیات ضربتی پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده روز شنبه درخصوص این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در روز پنجشنبه در یکی از مناطق شهرستان اهواز، با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه ای از ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی خوزستان تحقیقات دراین زمینه را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی ها مشخص شد چهار آدم ربا با استفاده از شگرد تصادف ساختگی، فردی به هویت معلوم را ربوده و از بستگانش مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال در قبال آزادی وی درخواست کرده اند.
سردار عباس زاده بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با جرایم جنایی آگاهی خوزستان با اقدامات اطلاعاتی و پیگیری سرنخ های به دست آمده و با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۳۸ ساعت مخفیگاه عامل اصلی آدم ربایی به هویت’ر- ن’ را شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: عامل اصلی آدم ربایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و فرد ربوده شده نیز بدون کوچکترین آسیبی از محل مخفیگاه آدم ربایان آزاد شد.
فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه هم دستان این آدم ربا شناسایی شده اند و دستگیری آن ها در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم افراد سابقه دار و اخلال گران در نظم و امنیت اجازه نخواهد داد این افراد سودجو امنیت شهروندان را به مخاطره اندازند.

/ایرنا

مطالب پیشنهادی