اولین کارگاه آموزشی سپک تاکرا استان خوزستان برگزار شد

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: به گزارش خبرنگار عصرجنوب اولین کارگاه آموزشی سپک تاکرا استان خوزستان با حضور مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف در سالن آموزش  استادیوم تختی اهواز برگزار شد

مراد حسینی رییس کمیته سپک تاکرا استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار عصر جنوب گفت: اولین کارگاه تئوری و عملی رشته ورزشی سپک تاکرا با حضور مربیان و ورزشکارانی از شهرهای اهواز، بندر ماهشهر ، بندرامام خمینی(ره) ،خرمشهر، هفتگل و شوش در استادیوم تختی اهواز برگزار شد که بیشترین تعداد شرکت کنندگان از شهرستان بندرماهشهر بود.

وی در ادامه افزود : این کارگاه در دو بخش تئوری و عملی ویژه آقایان و بانوان با حضور آقای مصطفی جعفری مدرس و مربی تیم ملی  جوانان ایران برگزار شد.

مرادحسینی با اشاره به برنامه های این کمیته خاطرنشان کرد: از زمان تصدی این مسوولیت طی ۳ماه توانستیم ۱۰  شهر ازاستان خوزستان رادربخش بانوان و آقایان برنامه ریزی و سازماندهی کنیم ، هدف ما ارتقای  این رشته در حد ملی و جهانی است .

وی با اشاره به عدم حمایت مالی تیم و کمیته در سالهای گذشته گفت: قبل از تصدی این مسوولیت در سالهای گذشته و مدیریت قبلی این رشته در خوزستان بازیکن ملی پوش نیز داشت اما بدلیل عدم حمایت مالی و معنوی،بازیکنان این رشته را کنار گذاشتند و بنا به دلایل مختلفی این رشته تعطیل شده بود .

رئیس کمیته سپک تاکرا استان خوزستان در ادامه افزود: در حال حاضر آینده خیلی خوبی را برای این رشته پیش بینی میکنم و بنا داریم که در سال آتی بتوانیم با شناسایی استعدادهای این رشته در استان ، مربی،  داور و بازیکنانی جهت اعزام به تیم ملی در سطح کشوری و جهانی داشته باشیم.

مراد حسینی در پایان گفت: ان شاالله در هفته آتی اولین اردوی استعدادیابی ویژه آقایان و بانوان با حضور بازیکنان و مربیان تیم ملی برگزار خواهد شد تا پس از شناسایی استعدادها اولین مسابقه را در بین تیم های فعال شهرستان ها برگزار کنیم و بعد از آن شاهد برگزاری اولین لیگ سپک تاکرای استان خوزستان خواهیم بود.

 

 

سپک تاکرا چیست؟در لینک زیر:

آشنایی با ورزش سپک تاکرا

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.