کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان: وضعیت ما دردناک است/می‌خواستند تیم را منحل کنند

عـصــر جـنــوب| asrejonoob.ir: کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان با اشاره به شرایط نا به سامان این تیم، گفت: وضعیت ما دردناک است و دلم برای تیمم می سوزد؛ اگر این تیم منحل شود، شخصیت ما چه می شود؟ 

معصومه رحیمی در گفت و گو با ایسنادرخصوص مشکلات این تیم برای اعزام به سیرجان برای بازی در هفته نخست نیم فصل دوم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: ما مشکلات بسیاری داریم و روز گذشته (پنجشنبه) نیز از صبح تا عصر به همراه سرپرست تیم در محل باشگاه بودیم و از مسوولان باشگاه خواستیم که بگذارند که این برای بازی به سیرجان برویم، زیرا اگر در غیر این صورت از جدول مسابقات کنار گذاشته می شویم.

وی بیان کرد: در ابتدا قرار بود با هواپیما به سیرجان برویم و بعد هم گفتند نمی توانیم تیم را اعزام کنیم که سخنگوی باشگاه نیز با مدیرکل وزش و جوانان استان تماس گرفت و او هم گفت که من کمک می کنم ولی بعد هم خبری نشد و حتی به ما گفتند که ممکن است، تیم منحل شود و باید آقای حیدری کمک کند.

این بازیکن تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان ادامه داد: به هر حال باشگاه می گوید که آقای حیدری باید حمایت کند زیرا خود او نیز قول حمایت داده است و حداقل او باید هزینه های رفت و برگشت به بازی ها را تقبل کند و ما هم هزینه اسکان و خورد و خوراک را می دهیم. در نهایت هم به نتیجه نرسیدند و ما هم به آن ها التماس کردیم که حداقل بگذارید که بازی با سیرجان را برویم.

وی بیان کرد: پس از کش و قوس های فراوان قرار شد که ما با اتوبوس به سیرجان سفر کنیم و بازی هم با یک روز تاخیر، روز شنبه برگزار شود که البته سیرجان قبول نکرد و در نهایت هم بازی معوقه اعلام شد.

کاپیتان تیم فوتبال بانوان استقلال خوزستان گفت: ما چه گناهی کرده ایم که این وضعیت ما است. من اول فصل می خواستم به ذوب آهن بروم و حتی تا پای قرارداد هم رفتم ولی گفتم برای تیم استانم بازی کنم، بهتر است و اگر اکنون تیم منحل شود، ما ضرر می کنیم.

وی بیان کرد: یک هفته ای است که ما با شش بازیکن تمرین می کنیم و برای بازی با سیرجان به سختی ۱۱ نفر شدیم، آن هم بدون این که بازیکن ذخیره ای داشته باشیم. برای جذب بازیکن هنوز هیچ اقدامی نشده است و امیدوارم آقای حیدری کمک کنند تا بتوانیم بازیکن جذب کنیم. مشکلات ما بسیار است و در این مدت سرمربی و سرپرست ما بسیار اذیت شدند. سرمربی ما فشار بسیاری را تحمل می کند، زیرا بازیکن ندارد.

رحیمی ادامه داد: اگر مسوولان کمک کنند و بودجه بدهند تا بتوانیم سه چهار بازیکن جذب کنیم شرایط تیم تغییر می کند. وضعیت ما دردناک است. بازیکنان تیم روز گذشته باتوجه به وضعیت مان زانوی غم بغل کرده بودند و حتی گریه کردند. دلم برای تیمم می سوزد. اگر تیم منحل شود، شخصیت ما چه می شود؟ مگر تیم داری در بخش بانوان چقدر هزینه در بردارد.

وی بیان کرد: به هر حال باشگاه می گوید که بخشی از هزینه ها را باید مدیرکل ورزش و جوانان پرداخت کند و از طرف دیگر هم آقای حیدری می گوید که نمی تواند هزینه ها را تقبل کند و تیم زیر نظر باشگاه است. همین ها باعث شده که ما تکلیف مان را ندانیم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.