استاندارخوزستان: همه چیز مهیای برگزاری یک انتخابات پر شور است

عصر جنوب – asrejonoob.ir:استاندار خوزستان اعلام کرد: با تمهیدات اندیشیده شده در این استان آماده برگزاری انتخاباتی سالم، پر شور هستیم و امیدواریم مردم با حضوری فعال مهر تایید دیگری بر وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت نمایند.

غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: تمامی عوامل اجرائی، نظارتی و امنیتی انتخابات برای شعب اخذ رای تعیین شده اند تا مردم با آسایش خیال در پای صندوقهای اخذ رای حاضر شوند.
وی اظهار کرد: مردم استان خوزستان که همواره وفاداری خود را به ایران اسلامی اثبات کرده اند بار دیگر با حضوری حداکثری و پر شور در پای صندوقهای رای حاضر خواهند شد تا با آرمانهای نظام و انقلاب تجدید میثاق نمایند.
وی افزود:ستاد انتخابات استان خوزستان به ریاست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا فردا یک انتخاباتی کاملا سالم برگزار شود و برای صیانت از آراء مردم تمام توان خود را به کار خواهیم بست.
وی گفت: خوشبختانه هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد و ستادهای انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مدت تبلیغات خود شور و هیجان بالائی در بین مردم ایجاد کرده بودند.
استاندار خوزستان گفت: انتخابات مظهر تجلی ایده ها و تصمیمات مردمی است و باعث اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد و بر این اساس لازم است تا با حضوری حد اکثری در این اقتدار سهیم باشیم.
شریعتی گفت: حضور حد اکثری مردم در پای صندوقهای رای باعث یاس و نا امیدی دشمنان خواهد شد و اقتدار بین المللی نظام را نیز بالا خواهدبرد.
استاندار خوزستان افزود: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات در سرنوشت آینده کشور موثر خواهد بود و به همین دلیل همه اقشار مردم باید در این انتخابات حضوری چشمگیر داشته باشند.
وی گفت: مجریان و ناظران انتخابات هم باید با رعایت بی طرفی کامل تنها حافظ و امانت دار آراء مردم باشند تا مردم نیز با آرامش خاطر آراء خود را به صندوقهای اخذ رای بریزند.
استاندار خوزستان در پایان از مردم در خواست کرد تا در همان دقایق اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کرده و اراء خود را به صندوقها بیاندازند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.
بیش از ۶۰ هزار نفر از عوامل اجرائی در سه هزار و ۷۲۰ شعبه اخذ رای در خوزستان کار برگزاری انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده دارند.
استان خوزستان دارای ۲۷ شهرستان است که از جمعیت چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفری آن سه میلیون و ۲۲۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.