رقابت ۴۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد در خوزستان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر مرکز آزمون های دانشگاه شهید چمران گفت:رقابت بیش از ۴۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد در ۶ گروه آموزشی از روز پنجشنبه در خوزستان آغاز شده است.

دکتر عبدالهادی درزیان عزیزی صبح پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: : امسال ۸۷۸ هزار داوطلب در ۶۸ حوزه امتحانی سراسر کشور در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این میان حدود ۴۹ هزار داوطلب آزمون کارشناسی ارشد در استان خوزستان هستند.
وی افزود: همچنین ۲۳ هزار و ۴۷۱ داوطلب در دانشگاه شهید چمران اهواز در ۲ روز پنج‌شنبه و جمعه در ۱۲ حوزه فرعی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۹۴۰ نفر مرد و ۱۰ هزار و ۵۳۱ نفر زن هستند.
مدیر مرکز آزمون های دانشگاه شهید چمران ادامه داد: در استان خوزستان سه حوزه اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز، علوم و فنون دریایی خرمشهر و دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول میزبان داوطلبان هستند و دانشگاه‌های پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان استان و اهواز، موسسه جهاد دانشگاهی خوزستان، آموزشکده‌های فنی دختران اهواز و پسران شماره یک اهواز حوزه‌های فرعی این دانشگاه در شهر اهوازهستند.
وی تصریح کرد: داوطلبانی که محل آزمون آن‌ها دبیرستان پسرانه دوره اول و دوم و مدرسه راهنمایی دختران دانشگاه شهید چمران اهواز باید برای ورود به محل حوزه امتحانی از درب مجتمع مدارس دانشگاه واقع در اتوبان گلستان تردد نمایند.
آزمون ناپیوسته کارشناسی ارشد در روزهای پنج‌شنبه هفتم و جمعه هشتم اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح و ۱۴:۳۰ عصر درب حوزه‌های امتحانی بسته می‌شود.
داوطلبان در این دوره از آزمون در ۶ گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی رقابت می کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.