رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان: ایران به برکت جمهوری اسلامی در ردیف کشورهای پیشرفته جهان است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی و با پشتوانه رای بالای ۹۸ درصدی آری مردم ، در ردیف کشورهای پیشرفته جهان در علوم فضایی، درمانی، سدسازی و راهسازی و دفاعی مانند هواپیما و موشک و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، جزو کشورهای برتر جهان است.

حجت الاسلام سید لطف اله سپهر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی، فرهنگی و شبیخون های فرهنگی نبود امروز نظام جمهوری اسلامی از بزرگترین نظام های اقتصادی، علمی و فرهنگی جهان بود اما با این وجود نیز پیشرفت های زیادی کرده است.
وی افزود: با توجه به مفاهیم قانون اساسی و تاکید امام خمینی (ره) مبنی بر توسعه خدمات عمومی از قبیل آموزش و پرورش، بهداشت ، راه، برق، آب و مخابرات و دیگر رفاهیات عمومی کشور به صورت جهادی در سطح کشورتحولات بزرگی صورت گرفته است چون پیش از پیروزی جمهوری اسلامی، بیش از ۸۰ درصد روستاها فاقد امکانات رفاهی و بیشتر از۶۰ تا ۷۰ درصد شهرستان ها بزرگ فاقد واحدهای آموزشی دانشگاهی بود.
حجت الاسلام سپهر ادامه داد: دستاوردهای نظام برای عامه مردم و به تعبیر امام خمینی(ره) برای زاغه نشینان و روستائیان بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: با وجود این آهنگ خدمات رسانی و این مفاهیم عالیه دینی در قانون اساسی و با مقبولیت امام راحل(ره) در بین مردم ایران و مسلمانان جهان، دشمنان قسم خورده اسلام جنگ ناخواسته و تحمیلی را به جمهوری اسلامی تحمیل کردند و وقفه درآهنگ خدمات رسانی و توسعه شهری و روستایی و تحولات درمانی و فرهنگی ایجاد شد.
وی اضافه کرد: جنگ تحمیلی و تحریم های دشمنان اسلام در طول عمر حدود ۴۰ ساله جمهوری اسلامی مانند وقفه و تحریم هایی بود که در صدر اسلام ایجاد شد.
حجت الاسلام سپهر بیان کرد: جمهوری اسلامی از نظر محتوا، خدمات و توسعه امکانات رفاهی و توجه به مناطق کمتر توسعه یافته موفقیت های زیادی کسب کرده و تاثیرات آن را امروز در جهان شاهد هستیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اضافه کرد: هرجا حرکت عدالت خواهی مردم در مقابل ظلم و طاغوت باشد الگوگیری و تاثیر پذیری از نظام جمهوری اسلامی است.
وی اظهار کرد: ۱۲ فروردین ماه سالروز رستاخیز سیاسی ملت ایران در لبیک گویی به فراخوان امام خمینی(ره) و تعیین سرنوشت جمهوری اسلامی ایران در مقابل ظلم و طاغوت بود و رای آری بیش از ۹۸ درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی از مهمترین عباداتی بود که ملت ایران انجام داد

 

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.