ادامه حواشی دیدار فولاد – سیاه جامگان/ استعفای نعیم سعداوی پذیرفته نشد

 عصر جنوب – asrejonoob.ir: باشگاه فولاد خوزستان با استعفای نعیم سعداوی موافقت نکرد و وی در ادامه نیم فصل دوم هم به عنوان سرمربی در اختیار تیم خواهد بود.

بازی پرحاشیه تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سیاه جامگان با جنجال های زیادی به پایان رسید و از جمله اتفاقات بعد از این مسابقه استعفای نعیم سعداوی سرمربی فولادی ها بود.

علیرضا شریف, عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در مورد استعفای نعیم سعداوی و اینکه چه تصمیم در مورد او گرفته شد، گفت: جلسه‌ دیگری با سعداوی برگزار می‌کنیم و در مورد مسائل تیم بازهم صحبت خواهیم کرد سیاست هیأت مدیره حفظ سعداوی و تداوم همکاری است. استقبالی از استعفای او نکردیم دغدغه‌های سعداوی را شنیدیم خواندیم و بررسی کردیم. مسئله برای ادامه همکاری بغرنج نیست معتقدیم او خواسته‌های هیأت مدیره را تامین کرده است. باشگاه هم در حد توان به وظایف خود عمل کرده است. در فضای همکاری طرفین از یکدیگر بر اساس منطق خواسته‌هایی دارند. شرایط موجود نشان می‌دهد اصلا نباید استعفا مطرح میشد اما این اتفاق افتاد. در این مورد صحبت کردیم و شرایط به طور کامل بررسی شد. در کل باشگاه از کادرفنی حمایت می‌کند. اگر موضوع شخصی مطرح است و او نمی‌تواند به همکاری خود ادامه دهد دیگر این مسئله از دست ما خارج است و ما به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذاریم. نگاه پادگانی نداریم و نظر سعداوی هم برایمان محترم است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.