خودکشی ناکام لب کارون/ کشف یک جسد دیگر

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از جلوگیری از خودکشی یک جوان و کشف یک جسد در رودخانه کارون خبر داد.

امیر نجفی اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۶ شب گذشته(۲۰آذرماه) باتماس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی خبر اقدام به خودکشی فردی داده شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا با اعزام تیم های امداد و نجات آبی و خودروهای امداد و نجات، در محل حاضر شدند و در کمترین زمان یکی از ماموران با تجربه با آغاز صحبت و نزدیک شدن به شخص، موفق شد وی را از این کار منصرف و او را از خطر سقوط در آب دور سازد. پس از دور نمودن این فرد که زنی حدودا ۲۵ ساله بود و قصد خودکشی از پل فولاد منطقه ساحلی را داشت، برای رسیدگی در اختیار پلیس حاضر در محل قرار گرفت.

نجفی افزود: در این عملیات ۶ مامور آتش نشان به همراه ۲ دستگاه خودرو امداد و نجات و تیم امداد ساحلی شرکت داشتند.

وی گفت: همچنین ساعت ۱۶:۴۷ روز گذشته طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر رویت جسدی در رودخانه کارون جنب پل عامری اطلاع داده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهار کرد: تیم امداد و نجات آبی با پشتیبانی خودروی امداد و نجات، ۳ دقیقه بعد از دریافت گزارش در محل حادثه حاضر شدند و ضمن انجام عملیات جسد را از آب خارج کردند.

وی افزود: شخص مغروق، یک مرد در حدود ۳۰ ساله بود که پس از خارج ساختن، جهت طی مراحل قانونی و بررسی علت فوت تحویل عوامل نیروی انتظامی مستقر در محل شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.