تجمع دستفروشان اهوازی مقابل استانداری

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دستفروشان اهوازی برای چهارمین بار در دو هفته گذشته در اعتراض به آنچه سامان نیافتن دستفروشان این شهر عنوان کردند دوشنبه در برابر ساختمان استانداری خوزستان در اهواز تجمع کردند.

یکی از دستفروشان که در این تجمع حاضر شده بود روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: امروز به همراه صد نفر از دستفروشان درمقابل استانداری تجمع کردیم که ابتدا یگان حفاظت استانداری ما را متفرق کرد.
وی افزود: در ادامه این تجمع سه نفر به عنوان نماینده نزد سرپرست اداره کل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری رفتند که از آنجا به فرمانداری اهواز ارجاع داده شدند.
وی بیان کرد: خواسته ما این است که اجازه بدهند در شبها حدفاصل ۳۰ متری تا چهار راه آبادان بساط خود را پهن کرده، یا مکانی در نزدیکی مرکز شهر به ما بدهند.
این دستفروش توضیح داد: پیش از این پارک ربیع برای دستفروشان در نظر گرفته شده بود اما به دلایل مختلفی این پارک اصلا برای دستفروشان مناسب نیست و علاوه بر این چندین بار از سوی فروشنده های این پارک تهدید شدیم.
وی گفت: چندی پیش فرمانداری اهواز از ما آمار دستفروشان بومی را خواست که این آمار جمع آوری و تعداد دستفروشان ۶۵۰ نفر اعلام شد اما هنوز تکلیف آنها پس از تجمعات مختلف و نامه نگاری مشخص نشده است.
این جوان اهوازی بیان کرد: بارها قول ساماندهی به ما داده شده اما با گذشت بیش از هشت ماه از جمع آوری ما از هسته مرکزی شهر اهواز هنوز تکلیفمان روشن نشده است.
این تجمع پس از ساعتی با قول پیگیری مسئولان خاتمه یافت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.