پس از چند جلسه ناتمام؛ شیرمردی رئیس شورای شهر اهواز شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: هوشنگ شیرمردی با ۱۳ رأی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز شد.

ظهر امروز پس از گذشت چند هفته و به دنبال اعلام ضرب‌الاجل فرماندار اهواز به منظور تعیین هیات رئیسه شورای شهر اهواز سرانجام هوشنگ شیرمردی با ۱۳ رأی رئیس شورای شهر اهواز شد.

بر اساس این گزارش آخرین انتخابات هیات رئیسه شورای شهر اهواز در حالی آغاز شد که  اعضا در آخرین سال حضور خود در شورا همچنان از اختلافات مابین خود دست برنداشته‌اند.

حجت مظفری و غلامرضا سبزعلی به منظور کاهش اختلافات و تعیین تکلیف هیات رئیسه شورای شهر به فرماندار پیشنهاد کردند ظرف دو ساعت به صورت غیر علنی برای انتخاب هیات رئیسه اقدام کنند که با مخالفت فرماندار مواجه شد.

در ادامه ناجی سواری، حجت مظفری و غلامرضا سبزعلی به منظور مخالفت با انتخابات جلسه شورای شهر را ترک کردند و چون با عدم همراهی دیگر مواجه شدند مجبور به بازگشت به صحن شورا شدند.

در نهایت به صورتی قانونی برای کاندیدای ریاست شورا رای گیری شد که در نتیجه هوشنگ شیرمردی با ۱۳ رأی رئیس شورای شهر اهواز شد و علی ناصری با ۱۱ رای نایب رئیس، زیبا صالح‌پور با ۱۱ رأی منشی اول، جمشید سلحشور با ۱۳ رای منشی دوم، عاشور سواری با ۱۵ رای خزانه‌دار و آذر زمان‌پور با ۱۴ رای سخنگوی شورا شهر اهواز شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.