نماینده اهواز: وضعیت فاضلاب خوزستان نامطلوب است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: نماینده اهواز با تاکید بر لزوم حل مشکل آب و فاضلاب اهواز گفت: این مشکل در تمام خوزستان وجود دارد ولی در اهواز بیشتر احساس می‌شود.

جواد کاظم‌نسب الباجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت آب آشامیدنی در استان اظهار کرد: وضعیت آب در شهرها و روستاهای خوزستان رضایت‌بخش نیست و البته مشکل اصلی، وضعیت نامناسب فاضلاب است.

وی افزود: در چند روز گذشته بازدیدی از منطقه سیاحی در اهواز داشتیم و متاسفانه مشاهده کردیم که با وجود روشن کردن پمپ‌های خانگی، آب به منازل نمی‌رسد؛ مشکل آب و فاضلاب در تمام نقاط اهواز و شهرستان کارون وجود دارد و وضعیت بسیار نامطلوب است.

نماینده اهواز تصریح کرد: امیدواریم مشکل آب در روستاها با طرح آب‌رسانی الغدیر تا حدودی بر طرف شود، در اهواز نیز پیگیری‌هایی در زمینه تکمیل تصفیه‌خانه شرق انجام شده و اعتبارات آن تامین شده است.

کاظم‌نسب الباجی ادامه داد: تصفیه خانه شرق اهواز به دلیل کمبود اعتبارات نیمه‌تمام مانده بود و تا پیش از آغاز کار مجلس دهم این موضوع پیگیری نمی‌شد، ولی اکنون و پس از پیگیری‌های نمایندگان و استاندار خوزستان، دستور تامین اعتبارات لازم برای تکمیل این تصفیه‌خانه داده شده است، البته هنوز پولی به دست مسئولان نرسیده ولی میزان اعتبارات مشخص شده است و شرکت توانیز این اعتبارات را به مجموعه آب و فاضلاب منتقل خواهد کرد.

وی با تاکید بر لزوم حل مشکل آب و فاضلاب اهواز گفت: این مشکل در تمام خوزستان وجود دارد ولی در اهواز بیشتر احساس می‌شود.

نماینده اهواز اظهار کرد: طبق اظهارات مسئولان، مشکل آب و فاضلاب در اهواز به دلیل کمبود اعتبارات است و ما در تلاش هستیم که این اعتبارات تامین شود. بخشی از این اعتبارات از سوی وزارت نفت و اعتبارات ملی در حال تامین است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.