۵ کشته و مصدوم در تصادف جاده شوش – اهواز

عصر جنوب-  مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: واژگونی ۲ دستگاه خودرو در محور ارتباطی شوش ـ اهواز یک کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

فریدون جعفریان فر  اظهار کرد: ساعت هفت و ۲۰ دقیقه امروز یکشنبه در جاده شوش ـ اهواز و در محدوده روستای راضی حمد شوش، یک دستگاه پراید واژگون شد که راننده آن بر اثر شدت ضربه وارده به سر در دم جان باخت.

وی افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۵ جاده شوش به اهواز رخ داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: در حادثه ای دیگر نیز، ساعت هفت و ۳۰ دقیقه امروز شنبه واژگونی یک دستگاه سواری پراید با چهار سرنشین در جاده روستای بیت طالب در هشت کیلومتری شهر شوش، به مصدوم شدن هر چهار سرنشین این خودرو منجر شد.

وی اضافه کرد: خودروی پراید بعد از برخورد با جدا کننده وسط جاده (گاردریل) واژگون شده و پس از آن آتش گرفت. البته سرنشینان این خودرو قبل از آتش گرفتن پراید از آن خارج شده بودند.

رضا معمارزاده رئیس اورژانس ۱۱۵ شوش نیز عنوان کرد: در واژگونی پراید علاوه بر پدر و مادر خانواده، ۲ کودک چهار ماهه و هشت ساله نیز مصدوم شدند که حال کودک چهار ماهه مساعد نیست و قرار است برای درمان به یکی از بیمارستان های دزفول یا اهواز منتقل شود

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.