قطعی و کاهش فشار آب؛ اهوازی ها آب ذخیره کنند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز از قطعی و کاهش فشار آب در برخی از مناطق این شهرستان به دلیل ریزش کانال انتقال آب کرخه به تصفیه‌خانه شماره ۲، خبر داد.

سعید دشتی‌زاده در اظهار کرد: طبق اطلاع معاونت آبرسانی سازمان آب و برق، شب گذشته (جمعه) کانال انتقال آب غدیر ریزش پیدا کرد و ورود آب کرخه به تصفیه‌خانه شماره ۲ اهواز از صبح امروز (شنبه)، قطع شد.

وی افزود: سازمان آب و برق زمان مشخصی را برای تعمیر این کانال و ورود مجدد آن به چرخه انتقال آب از کرخه به اهواز مشخص نکرده اما عملیات تعمیر این کانال آغاز شده است و به محض مشخص شدن زمان پایان تعمیرات، اطلاع‌رسانی می‌شود.

دشتی‌زاده تصریح کرد: از ایستگاه کارون به عنوان جایگزین کانال غدیر استفاده می‌شود و آب مورد نیاز شهر اهواز از این ایستگاه پمپاژ و به تصفیه‌خانه شماره ۲ وارد می‌شود.

وی گفت: آبی که از کرخه و از طریق کانال غدیر به تصفیه‌خانه اهواز می‌رسید، دارای انرژی و کیفیت بالاتری نسبت به آب کارون بود و اکنون به دلیل این جایگزینی ممکن است شاهد کاهش فشار آب و قطعی آن در برخی از مناطق اهواز باشیم.

دشتی‌زاده با درخواست از مردم اهواز نسبت به ذخیره‌سازی آب و صرفه‌جویی در مصرف آن، خاطرنشان‌کرد: کوی رسالت، پردیس، سپیدار و مناطقی که از تصفیه‌خانه‌ها فاصله زیادی دارند، بیشتر با مشکل افت فشار و قطعی آب مواجه خواهند بود و لازم است آب مورد نیاز خود را ذخیره کنند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.