حضور استاندار شریعتی در منطقه عین دو در شب عید

عصر جنوب – asrejonoob.ir: اهالی عین دو نارضایتی خود نسبت به الحاق عین دو به اهواز و محرومیت از خدمات شهری نسبت به سابق و نارضایتی خود از عدم توجه اعضای شورای شهر در این سه سال گذشته وتبعیض آشکار در پست ها و خدمات رسانی به مناطق محروم را به سمع ونظر استاندار رسید.
شب گذشته استاندار خوزستان و فرماندار اهواز  با حضور در منطقه عین دو از نزدیک عید سعید فطر را به اهالی این منطقه تبریک گفتند.

در این جلسه نخبگان واعضای شورای یاری عین دو از دکتر شریعتی که در شب عید فطر منطقه عین دو را انتخاب کرده اند، تقدیر وتشکر کردند.

دراین جلسه مطالبات مختلفی از جمله برطرف کردن معضل فاضلاب،تکمیل پروژه مجموعه ورزشی عین دو، فرهنگسرا، توجه ویژه به ضعف زیر ساخت ها، مشکل فضای آموزشی در عین دو داشتند.

همچنین اهالی عین دو  نارضایتی خود نسبت به  الحاق عین دو به اهواز و محرومیت از خدمات شهری نسبت به سابق و نارضایتی خود از عدم توجه اعضای شورای شهر در این سه سال گذشته وتبعیض آشکار در پست ها و خدمات رسانی به مناطق محروم را به سمع ونظر استاندار رسید.

در این جلسه استاندار خوزستان به مردم عین دو قول تکمیل پروژه های نیمه تمام و قدیمی را دادند که حضار آن را عیدی استاندار به مردم عین دو نامیدند.

در این جلسه فرماندار اهواز  دلیل محرومیت عین دو را جدایی آن از اهواز در طول این سی سال گذشته و بدلیل نداشتن کد شهری دانست که عدم بهره برداری مناسب از اعتبارات تخصیص شده را به دنبال داشت.همچنین ارزانی فرماندار اهواز در این جلسه عنوان کرد که مشکلات عین نیاز به مدیریت صحیح برای برطرف شدن دارد،در شهر الهایی با وجودکاهش منابع مالی  و اعتبارت اندک اما با وجود مدیرشهری لایق و توانمند کارهای ارزشمندی انجام شده است و اقدمات بسیاری در جهت رفع محرومیت از شهرداری الهایی شاهد هستیم.

ارزانی عنوان کرد که با همین میزان اعتبارات شهر الهایی ، توانست چهره شهر را تغییر وخدمات ارزنده ای به مردم الهایی ارایه شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.