بازهم قطعی آب در اهواز

عصر جنوب – asrejonoob.ir: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای اهواز از شکستگی خط ۱۲ اینچ اصلی آب به قطر ۳۰۰ میلیمتر در مسیر اجرای پروژه روگذر خلیج فارس واقع در منطقه پادادشهر و قطعی آب این منطقه خبرداد و گفت: در حال حاضر تعمیرات این خط آغاز شده است.

سعید دشتی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعاتی پیش به دلیل این شکستگی، آب مناطق فاز یک و فاز ۲ پادادشهر به صورت کامل و بخش‌های دیگر منطقه پادادشهر به صورت پراکنده قطع شده است.

وی افزود: ‌از ابتدای اجرای پروژه روگذر خلیج فارس در میدان جواد الائمه منطقه پادادشهر توسط شهرداری اهواز جلسات مختلفی با مسئولین عمران شهری شهرداری در خصوص قرار گرفتن خط تاسیسات زیرزمینی آب در حریم پل روگذر گرفته شد اما شهرداری بی‌توجه به این تذکرات پروژه را اجرا کرد و به همین دلیل امروز شاهد بروز چنین مشکلی هستیم.

دشتی زاده تصریح کرد: برای چندمین‌بار است که شاهد شکستگی این خط در مسیر اجرای پروژه روگذر هستیم و این مساله موجب قطعی آب و وارد آمدن شوک به شبکه آب می‌شود و با توجه به این‌که این خط در نزدیکی سازه پل قرار دارد، تعمیرات آن با مشکلات و مشقت زیادی همراه خواهد بود.

وی عنوان کرد: هر بار شکستگی لوله آب در این پروژه موجب تعمیرات و تحمیل هزینه به آبفا می‌شود که علاوه بر هزینه، این موضوع با توجه به گرما و ایام روزه‌داری مشکلاتی را برای شهروندان این منطقه ایجاد می‌کند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.