بازارچه کیان اهواز آتش گرفت

عصر جنوب- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بازارچه منطقه کیان این شهر دچار آتش سوزی شده و به دو مغازه و همچنین سه غرفه آسیب وارد شد.

مقصود حق شناس اظهار کرد: رأس ساعت ۱۳ و ۳۶ دقیقه امروز از طریق تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز خبر حادثه آتش سوزی گسترده ای در انتهای منطقه کیان نبش خیابان تکش اطلاع رسانی شد و آتش نشانان با سه دستگاه خودروی اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات چهار دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: آتش نشانان به محض ورود به محل حادثه با آتش گسترده ای روبرو شدند که به دلیل وزش باد شدید، بافت بازارچه و همچنین وجود مواد قابل اشتعال در حال گسترش به سایر فروشگاه ها و مغازه های همجوار بود.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله از دو جبهه به مقابله با آتش پرداخته و موفق شدند در کمتر از دو ساعت حریق را با کمترین خسارات مهار کنند.

حق شناس عنوان کرد: در این حادثه سه غرفه بازارچه به صورت کامل در آتش سوخته و دو مغازه همجوار نیز دچار دودزدگی شدند.

وی در ارتباط با علت حادثه گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان جوشکاری غیر ایمن در بازارچه اعلام شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ارتباط با میزان خسارت ها بیان کرد: میزان خسارت های مالی هنوز برآورد نشده ولی به لطف خدا خسارت جانی در این حادثه نداشتیم.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.