«اسکو» در فولاد می ماند؟

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان گفت: من به کادرفنی بومی اعتقاد دارم ولی خودم به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم و مطمئنا با بررسی‌هایی که خواهیم داشت به یک تصمیم که نهایتا به سود باشگاه باشد، می‌رسیم.

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: خوشبختانه لیگ برتر به پایان رسید و موفقیت استقلال خوزستان نشان داد که فوتبال استان در حال برگشتن به سال‌های قبلی خود است. پس از جنگ تحمیلی که بسیاری از زیرساخت‌های‌مان از بین رفتند، خوشبختانه آرام آرام فوتبال‌مان رونق پیدا کرد و به عنوان نمونه می‌توان به قهرمانی دو فصل گذشته فولاد و این فصل استقلال خوزستان و همچنین قهرمانی فصل گذشته فولادنوین در لیگ یک اشاره کرد.

وی بیان‌کرد: واقعا باید به مردم استان و استعدادهای تیم استقلال خوزستان که هنرنمایی کردند و با ارائه یک بازی خوب برابر ذوب‌آهن، سرانجام موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، تبریک بگویم.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در خصوص عملکرد سرخ‌پوشان در فصلی که گذشت هم گفت: خدا را شکر می‌کنیم که شرمنده مردم خوزستان و هواداران نشدیم و توانستیم تیم را پس از کش و قوس‌های بسیار در لیگ نگه داریم. به هر حال طبیعی است که هر زمان مدیریت تغییر می‌کند برخی مواقع چالش‌هایی ایجاد می‌شود و این یکی از مدل‌هایی بود که برای ما پیش آمد و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم با کمک دوستان در پایان فصل شرمنده نشویم. به هر حال این‌که فولاد بخواهد برای ماندن در لیگ تلاش کند را متصور نبودیم.

وی خاطرنشان‌کرد: پتانسیل فوتبال و دیگر رشته‌ها در استان بسیار خوب است و حیف است که نتوانیم نتایج خیلی خوبی کسب کنیم. خود من با توجه به این‌که چند سال در فوتبال و باشگاه فولادنوین کار کرده بودم، انتظارم از فولاد بیشتر بود ولی واقعیت این است که چنین رتبه‌ای را کسب کردیم، در حالی که دوست داشتم علی‌رغم تمام مشکلاتی که داشتیم، جزو پنج، شش تیم باشیم.

اژدری‌زاده افزود: به هر حال در کارگروهی و جمعی تمام عوامل در نتیجه‌گیری تاثیر دارند اما من سهم خودم را بیشتر می‌دانم و سعی می‌کنم با فعالیت‌های بیشتر و در نظر گرفتن راه‌کارهای مختلف، نتایج بهتری را رقم بزنم. امسال کمی دستم بسته بود و یکسری موارد هم بود که سعی می‌کردم باعث نشوند که به تیم و باشگاه ضرر بیشتری وارد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده بودجه بیشتری به باشگاه اختصاص داده خواهد شد؟ گفت: هنوز هیچ‌چیز برای فصل آینده مشخص نیست ولی من یکسری اعتقادات دارم؛ من به استعدادهای بومی و استانی و همچنین کادرفنی بومی معتقد هستم و به نظرم می‌توان با هزینه خوب و متناسب مانند استقلال خوزستان و فولاد نوین، کارهای خوبی در جهت خدمت به استان و خوشحالی مردم خوزستان انجام داد. به هر حال اگر این اعتقادات تحقق پیدا کند می‌توان با دلگرمی کار کرد، اگر هم نه که باید کمی بیشتر فکر کرد و تصمیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال این هستید که فصل آینده یک کادرفنی بومی داشته باشید؟ گفت: من به این موضوع اعتقاد دارم ولی خودم به تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم و مطمئنا با بررسی‌هایی که خواهیم داشت و جلساتی که برگزار می‌کنیم، به یک تصمیم که نهایتا به سود باشگاه باشد، می‌رسیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری که اسکوچیچ در تیم می‌ماند یا خیر؟ عنوان کرد: یکی از مواردی که باید بررسی شود همین موضوع است.

اژدری‌زاده درباره این صحبت اسکوچیچ که “نمی‌دانم چرا دائما درباره این‌که من در تیم می‌مانم یا خیر از من سوال ‌پرسیده می‌شود در حالی که من قرارداد دارم و باید طبق قراردادم در این باشگاه بمانم“ گفت: مبلغ قرارداد اسکوچیچ شیرین است و هر فردی که در جایی قرارداد داشته باشد، وقتی می‌بیند که از قراردادش سود می‌برد، سعی می‌کند به آن پایبند باشد. در هر صورت ما هم باید بررسی‌های مان را در این زمینه انجام دهیم و فصلی که گذشت را ارزیابی کنیم تا ببینیم چه چیزی به سودمان است.

وی درباره این‌که شنیده می‌شود حسین هدایتی قصد خریداری باشگاه فولاد را دارد؟ گفت: من هم این موضوع را در حد رسانه‌ها شنیده‌ام و از مبنع رسمی چیزی در این خصوص نشنیده‌ام.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.