عارف: جنبش اصلاحات، جنبشی برآمده از انقلاب و سردمدار اصیل انقلاب است

عصر جنوب – asrejonoob.ir: منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما معرفی و انتخاب بهترین ها در لیست امید و تقویت مجمع نمایندگان استان ها و در نتیجه تقویت مجلس است.

به گزارش ایرنا محمدرضا عارف شامگاه چهارشنبه در مراسم همایش بزرگ اصلاح طلبان اهواز در خیابان دز این شهر اظهار کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان اهواز و دیگر شهرستان های استان که به دور دوم کشیده شد، با انتخاب لیست امید حماسه دیگری آفریده می شود.
وی افزود: با توجه به شرایطی که امروز با آن مواجهیم، با خلق حماسه ای دیگر باید سهم بالایی در کرسی های مجلس دهم داشته باشیم و در تقویت مجلس شورای اسلامی و تقویت مجمع نمایندگان استان ها تلاش کنیم.
عارف با اشاره به اینکه مشارکت مردم خوزستان در دور اول انتخابات ۷۰ درصد و هشت درصد بالاتر از متوسط کشور بود، گفت: مردم کشورمان و خوزستانی ها در خرداد ۹۲ حماسه ارزشمندی خلق کردند که حماسه تغییر در قوه مجریه بود.
منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تقاضای مردم و مطالبه آنها پس از ۲۴ خرداد استمرار تدبیر و امید بود که با انتخاب لیست امید در گام دوم این مطالبه به حق مردم پیگیری می شود.
وی اضافه کرد: جنبش اصلاحات به عنوان جنبشی برآمده از انقلاب و سردمدار اصیل انقلاب در همه صحنه ها و رویدادهای اجتماعی است و راهبرد ما در انتخابات مجلس ارتقای جایگاه مجلس است.
عارف ادامه داد: راهبرد ما مجلسی است که دغدغه معیشت مردم را داشته باشد و رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را دنبال کند و دینداری را به جای دین گریزی و اخلاق مداری را به جای اخلاق ستیزی در راس کارهای خود قرار دهد.
این فعال سیاسی یادآور شد: نگاه ما این بود که اگر بخواهیم به شعارمان به ویژه در ارتباط با بخش اقتصادی و دربرگیرنده معیشت مردم به طور جدی جنبه عملیاتی دهیم، راهیابی لیست امید در همه استان ها به مجلس بود.
وی گفت: امروز در زمینه اشتغال جوانان متاسفانه یکی از مشکلات ما نرخ بالای بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی است.
عارف بیان کرد: برای رونق اقتصادی و مقابله با رکود و مهار تورم لازم بود که اکثریت را در مجلس به دست آوریم، پس برنامه خود را در چارچوب قانون و با توجه به نگاه مردم ارائه کردیم.
منتخب مردم تهران ادامه داد: شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با هدف ایجاد وحدت در بین اصلاح طلبان تقویت شد و در نتیجه آن لیست فراگیر اصلاح طلبان بود.
وی گفت: با تقدیم لیست امید به مردم کشورمان، مردم به این نگاه و رویکرد ما پاسخ مثبت دادند و حماسه ای در انتخابات گذشته خلق کردند.
عارف افزود: در تهران برای نخستین بار مردم به هر ۳۰ نفر لیست امید رای دادند و این نگاه باید در همه کشور و استان ها تکثیر شود.
این فعال سیاسی ادامه داد: علی رغم انتخابات گذشته حماسه جدیدی در جمعه آینده خلق می کنیم و هفتم اسفند را تکرار می کنیم و کسانی که انگیزه بالایی ندارند یا درمرحله اول شرکت نکردند، در این دوره به مشارکت دعوت می کنیم.

وی در پایان با اشاره به سوابق اجرایی، علمی و اخلاقی کاندیداهای لیست امید، از مردم خواست به این لیست رای دهند.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.