تکذیب شایعه رد صلاحیت کاندیدای اهواز

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: با اقدامات و تمهیدات انجام شده، آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان وجود دارد.

پیمان جهانگیری اظهار کرد: امکانات و نیازهای اولیه جهت برگزاری مرحله دوم انتخابات توزیع شده و تعرفه‌های رأی به فرمانداری‌های شهرستان‌های که دور دوم انتخابات در آن‌ها برگزار می‌شود ارسال شده است.

وی افزود: در روزهای گذشته جلسات توجیهی برای فرمانداران، بخشداران و هیأت‌های اجرایی حوزه‌های راه‌یافته به مرحله دوم انتخابات برگزار شد. از لحاظ پشتیبانی و سایر موارد مشکلی وجود ندارد و آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات هستیم.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان با اشاره به این‌که تعامل خوبی با سایر گروه، احزاب و کاندیداها وجود دارد، تصریح کرد: تعامل خوبی با همه کاندیداها، احزاب و جناح‌ها برقرار است و تفاوتی برای حزب یا جناحی قایل نیستیم و تاکنون مشکلی در این خصوص به وجود نیامده است.

جهانگیری ادامه داد: در حال حاضر شاهد تخلفی از سوی کاندیداها نبودیم، اما برخی از پوسترها و یا عکس‌ها در اندازه‌های تعیین شده نبودند و یا در محل‌های مجاز نصب نشده‌اند که با تذکرهای داده شده این تبلیغات در حال جمع‌آوری است.

وی با بیان این‌که در هر منطقه شهرداری هر کاندیدا تنها مجاز به برپای یک ستاد انتخاباتی است، گفت: در برخی مناطق مشاهده شده که بیش از یک ستاد برپا شده است که این موارد پیگیری و ستادهایی که در محل‌های غیرمجاز برپا شده جمع‌آوری خواهند شد.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان همچنین در خصوص شایعه‌هایی مبنی بر رد صلاحیت یکی از کاندیداهای اهواز عنوان کرد: این موارد مطرح شده صحت ندارد و این شایعه‌هایی است که معمولا در روزهای انتخابات منتشر می‌شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.