سخنگوی اصولگرایان در واکنش به سخنان فرماندار اهواز: دروغ محض است!

عصر جنوب – asrejonoob.ir: شوشان نوشت: آمدن وزیر دولت احمدی نژاد به اهواز و سخنرانی با وجود لغو همایش از سوی فرمانداری اهواز ، حاشیه های مختلفی را به دنبال داشت . به گفته فرماندار اهواز ، برنامه سخنرانی حاجی بابایی در مسجد ارشاد اهواز و در حمایت از نامزدهای اصولگرا بدون داشتن مجوز برگزار شده و این برنامه سخنرانی از شورای تامین شهرستان اهواز مجوزی نگرفته است.

سخنگوی ستاد ائتلاف اصولگرایان خوزستان در واکنش به سخنان فرماندار در گفت و گو با سایت اصولگرای رهیاب گفته است : غیرقانونی برگزار شدن برنامه حاجی بابایی در مسجد ارشاد دروغ محض است چرا که اصلاً جلسه شورای تأمینی در این رابطه برگزار نشده است.
وی افزود: این برنامه اصلاً انتخاباتی نبود که نیازی به گرفتن مجوز باشد برنامه‌ای که برگزار شد در رابطه با اقتصاد مقاومتی بوده که یک امر متعارف است. وی ادامه داد: مقایسه کردن یک همایش در خصوص اقتصاد مقاومتی با برنامه انتخاباتی معین مقایسه‌ای غلط است.
سخنگوی ستاد ائتلاف اصولگرایان خوزستان خاطر نشان کرد: چگونه می‌شود که برنامه معین برای حمایت از لیست اصلاح طلبان در شورای تأمین اجازه می‌گیرد و دادستان به موضوع وارد می‌شود و جلوی این تخلف انتخاباتی را می‌گیرد.
به گزارش شوشان ،چندی پیش نیز سخنرانی معین وزیر دولت اصلاحات با وجود مجوز از شورای تامین به دلیل تبلیغات پیش از موعد لغو شد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.