دستفروشان نادری اهواز بعد از انتخابات جابجا می شوند

عصر جنوب – asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: دستفروشان این شهر بعد از انتخابات از هسته مرکزی اهواز جابجا می شوند.

رامی علاسوند دوشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به اعتراض نماینده کسبه خیابان نادری با اشاره به تصمیم گیری شورای تامین استان درباره ساماندهی دستفروشان هسته مرکزی اهواز اظهار کرد: از همان ابتدا قرار بر این بود که دستفروشان بعد از انتخابات از این محل به پارک ربیع منتقل شوند و اکنون که انتخابات به دور دوم کشیده شده، این جابجایی بعد از ۱۰ اردیبهشت خواهد بود.
علاسوند با بیان اینکه شورای اسلامی شهر اهواز موافق ساماندهی دستفروشان است و با این مساله همکاری می کند، گفت: انتقال دستفروشان نیاز به مصوبه شورای تامین شهرستان و حکم قضایی دارد و شهرداری اهواز و شورای شهر نمی توانند به تنهایی در این زمینه تصمیم گیری کنند.
رضوان نماینده کسبه خیابان نادری اهواز نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای اسلامی شهر اهواز جابجایی دستفروشان را تصویب کرد اما اجرای آن را پیگیری نکرده است.
وی افزود: بازاریان چندین سال است که برای جابجایی دستفروشان از هسته مرکزی به مسئولان مراجعه می کنند و در پنج ماه گذشته وعده های زیادی از سوی مسئولان به آنها داده شده اما هیچکدام از وعده ها عملی نشده است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.