۱۰ اردیبهشت؛ یک انتخابات سیاسی تمام عیار در اهواز/ رقابت لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان

عصر جنوب – asrejonoob.ir: پس از روزها رایزنی ائتلاف اصولگرایان خوزستان برای ارائه لیست در اهواز ، بالاخره با پیوستن سید شریف حسینی کاندیدای مستقل دور اول انتخابات و رفع برخی اختلاف نظرها ، لیست نامزدهای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در اهواز تکمیل و طی بیانیه ای رسمی ، رسانه ای شد. در این بیانیه سیدشکرخدا موسوی،شبیب جویجری و سیدشریف حسینی به عنوان نامزدهای ائتلاف اصولگرایان معرفی شدند.

در مقابل نیز ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان خوزستان که هر سه کاندیدای مورد حمایت آن ها در اهواز به دور دوم انتخابات رسیده اند ، از مدت ها پیش به صورت منسجم و یکپارچه در اندیشه راهی کردن همایون یوسفی ، جواد کاظمی نسبت (الباجی) و علی ساری به بهارستان هستند.

گفتنی ست که در دور اول انتخابات اهواز ، همایون یوسفی با ۱۰۷ هزار و ۸۷۴ رأی ، جواد کاظمی نسبت با ۸۸ هزار و ۷۷۷ رای، سیدشکرخدا موسوی با ۸۲ هزار و ۲۰۰ رای، سیدشریف حسینی با ۷۱ هزار و ۹۱۹ رای، شبیب جویجری با ۶۸ هزار و ۸۸۱ رای و علی ساری با ۶۶ هزار و ۹۵۴ رای به دور دوم راه یافتند و حال باید منتظر ماند و دید که رقابت لیست اصولگرایان و اصلاح طلبان در اهواز به کجا می انجامد و اقبال مردم در دهم اردیبهشت ماه به کدام لیست یا افراد بیشتر است.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.