تساوی خانگی فولادمردان مقابل تیم علی دایی

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای قم بدون گل به پایان رسید.

در ادامه هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر تیم‌های فولاد خوزستان و صبای‌قم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

ترکیب فولاد: مهرداد طهماسبی، محمد اهل‌شاخه، بهمن کامل، عبدالله ناصری(مساریچ)، امیدخالدی، ماتیاس چاگو، اکبر ایمانی، امیرحسین فشنگچی، ساسان انصاری(عبدالله‌زاده)، کوئه ماها و مهرداد بایرامی(شریفات)

صبای‌قم: میلاد فراهانی، ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، فرشید باقری(آقازمانی)، داوود بهادری، فرید بهزادی کریمی، محمد اوسانی (محمد رضایی)، اکبر صادقی(صادقیان)  محمد امین‌آرام طبع و محمد قاضی

با این تساوی صبای‌قم ۳۲ امتیازی شد و رده نهم جدول را به خود اختصاص داده و فولاد خوزستان هم با ۲۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول جای گرفته است.

اخطار: آرام‌طبع از صبا

دقایق حساس

دقیقه ١: ضربه راه دور امیرحسین فشنگچی در آغوش فراهانی گلر صبای قم قرار گرفت.

دقیقه ٧: ضربه آزاد اکبر صادقی در مسیر دروازه فولاد به بازیکنان فولاد برخورد کرد و دور شد.دقیقه ٢٩: شوت از راه دور چاگو با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: سانتر امید خالدی را کوئه ماها با ضربه سر به سمت دروازه صبا فرستاد اما فراهانی آن را در آغوش گرفت.

دقیقه ۷۵: پاس چیپ زیبای ایمانی از روی ضربه آزاد، انصاری را با فراهانی تک به تک کرد اما هافبک فولاد توپ را به پای دروازه بان صبا زد تا یک کرنر شکل بگیرد.

دقیقه ۷۶: شوت روی پای بهمن کامل از پشت محوطه جریمه، بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه صبا توسط مدافعان این تیم دفع شد.

دقیقه ۸۲: دو شوت پیاپی مهاجمان فولاد را بهادری مدافع صبا دفع کرد.

دقیقه ۸۷: ارسال چیپ قاضی به محوطه جریمه فولاد بهزادی کریمی را در فرصت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه بغل پای این بازیکن را خالدی دور کرد.

دقیقه ۱+۹۰: شریفات بعد از حرکت در عرض داخل محوطه جریمه صبا شوت زنی کرد اما ضربه او در آستانه ورود به دروازه صبا به کوئه ماها خورد تا بهترین فرصت گلزنی فولاد از دست برود.

دقیقه ۲+۹۰: شوت قاضی به راحتی در اختیار طهماسبی قرار گرفت.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.