علت انفجار واحد مسکونی در اهواز مشخص شد

عصر جنوب – asrejonoob.ir: مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز علت انفجار یک واحد مسکونی در منطقه منبع آب این شهر را نشت گاز عنوان کرد و گفت:این حادثه یک مجروح در پی داشت.

مقصود حق شناس با بیان اینکه دلیل انفجار واحد مسکونی نشت گاز شهری بود؛ گفت:عملیات آواربرداری به پایان رسیده و یک مرد ۴۰ ساله، زنده از آوار خارج و به اورژانس تحویل داده شد.
وی افزود:طبقه اول این ساختمان چهار باب مغازه و طبقه دوم آن مسکونی بود که بیش از ۷۰ درصد دچار خسارت شد و به منازل اطراف این ساختمان نیز خسارت هایی وارد شد.
حق شناس همچنین از وقوع حادثه دیگر در اهواز خبر داد و افزود:یک دستگاه خودرو وانت پس از برخورد با دیوار یک منزل مسکونی، وارد آن شد.
وی افزود:در این حادثه به دلیل سرعت زیاد خودرو و ناتوانی راننده در کنترل، خودرو از مسیر خارج شده و با دیوار ساختمان برخورد می کند.
به گفته وی، در این حادثه راننده خودرو و یک دختربچه دبستانی مجروح شدند که با کمک ماموران آتش نشانی از محل خارج شده و به اورژانس تحویل شدند.
بر اساس این گزارش نشت گاز شهری عامل حوادث تلخ بسیاری در خوزستان بوده است.
آبان ۹۴ در حادثه انفجار گاز یک واحد مسکونی در منطقه پردیس یک کشته و سه زخمی برجای گذاشت و در حادثه دیگر یک مجتمع ۱۳ واحده در کوی ملت دچار حریق گشت که یک نفر به شدت زخمی شد.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.