گسترش فولاد، استقلال اهواز را ۴ تایی کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: گسترش فولاد با یک پیروزی پر گل موفق به کسب سه امتیازی ارزشمند مقابل استقلال اهواز شد.

تیم های گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه۴-۰ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

هفته بیست و دوم لیگ برتر 
شنبه ۱۵ اسفند، ساعت ۱۵
ورزشگاه بنیان دیزل شهر تبریز
گروه داوری: حمیدرضا حاج ملک، کمک ها: سعید قاسمی و هادی طوسی
ترکیب دو تیم
گسترش فولاد:

داود نوشی صوفیانی، امید نظامی پور، مرتضی اسدی، سید محسن حسینی، محسن حمیدی، امیر حسین کریمی، داریوش شجاعیان، لئوناردو پیمنتا، محمد ابراهیمی، محمد امین درویشی و سید مهدی سید صالحی

استقلال اهواز:

لوییز فرناندو سانتوس، طالب ریکانی، میلاد پاک پرور، مهدی اسلامی، حمزه خضیراوی، رضا بهمئی، میلاد ربانی فر، مکی شریفی، حسین بهرامی، علی هلیچی و پدرام اردلانی
گزارش بازی
نیمه اول:

گسترش فولاد بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و از همان ابتدا برتری خود را به تیم استقلال اهواز دیکته نمود. پس از ۳۸ دقیقه زحمات گسترشی ها نتیجه داد و محسن حمیدی با یک شوت دقیق از سمت چپ محوطه جریمه دروازه سانتوس را باز کرد تا نتیجه کار یک بر صفر شود. پس از چند دقیقه از این گل با سرنگونی داریوش شجاعیان در محوطه جریمه و اعلام پنالتی توسط حاج ملک، پیمنتا در دقیقه ۴۲ موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را نیز به ثمر برساند. به این ترتیب شاگردان کمالوند با پیروزی دو بر صفر نیمه اول را به پایان رساندند.

نیمه دوم:

گسترش در نیمه دوم نیز به حملات خود ادامه داد و در دقیقه ۵۰ روی یک ارسال زیبا از سید صالحی و ضربه تمام کننده لئوناردو پیمنتا در دهانه دروازه به گل سوم خود دست یافت. استقلالی ها که بعد از دریافت سه گل هیچ برنامه ای برای جبران نداشتند، چندین بار نیز در نیمه دوم دروازه شان با تهدیدات جدی روبرو شد. سامان نریمان جهان در دقیقه ۷۸ شوتی را روانه دروازه حریف کرد که این توپ پس از برخورد به بازیکنان حریف وارد دروازه سانتوس شد تا نتیجه کار چهار بر صفر شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.