پس از انتخابات؛ پاکسازی شهر اهواز آغاز شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز از پاکسازی شهر از پوسترهای تبلیغاتی انتخابات تا پایان هفته خبر داد.

حسین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پس از هر انتخابات، وظیفه پاکسازی شهر بر عهده شهرداری است و کاندیداها برای پاکسازی شهر هیچ گونه دخالتی چه از لحاظ مادی و همچنین از نظر نیروی انسانی ندارند.

وی گفت: در چند روز آینده شهر باید به طور کامل از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی پاکسازی شود؛ در این زمینه شهرداری از روز شنبه اقدامات خود را جهت پاکسازی شهر آغاز کرده است.

عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: باید فرهنگ‌سازی شود و کاندیداها پیش از انتخابات نیروهای ستادی خود را توجیه کنند که از چسباندن پوسترها تبلیغاتی به در و دیوارهای شهر و منازل مسکونی و همچنین تابلوهای شهری اجتناب کنند.

وی افزود: در روزهای تبلیغات انتخاباتی معمولا این نکات رعایت نمی‌شود و تخلفات تبلیغاتی همچنان در زمان تبلیغات دیده می‌شود، نیروهای اجرایی ستادهای تبلیغاتی کاندیداها همچنان به چسباندن پوسترها بر دیوارهای شهری اقدام می‌کنند و در نهایت زحمت پاکسازی بر عهده شهرداری است.

حیدری بیان کرد: با توجه به گستردگی مناطق شهری اهواز، پاکسازی شهر از تبلیغات انتخاباتی به نیروی انسانی بسیاری نیاز دارد و در این بازه زمانی نیروهای خدماتی بسیاری باید به کار گرفته شوند تا شهر به طور کامل از تبلیغات پاکسازی شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.