«مهدی حیاتی» در حمایت از لیست اصولگریان اهواز از کاندیداتوری انصراف داد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: کاندیدای اصولگرای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای در حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان اهواز، از کاندیداتوری انصراف داد.

در این بیانیه آمده است؛

براساس فرمایش امیرمومنان علی (علیه السلام) در خطبه سوم نهج البلاغه پا به عرصه انتخابات گذاشتم. آن حضرت می فرماید: ((و ما اخذ الله علی العلماء الا یقاروا علی کظه ظالم و لاسغب مظلوم لالقیت حبلها علی غاربها و لسقیت آخرها بکاس اولها))

ترجمه: اگر نبود عهدی که خداوند از علما گرفته که در مقابل شکمبارگی ستمکاران و گرسنگی ستمدیدگان قرار و آرامش نداشته باشد؛ رشته این کار را از دست می نهادم و پایانش را چون آغازش می انگاشتم)).

همان گونه که امیرمومنان (ع) دلیل پذیرش خلافت بر مسلمانان را “عهدی میداند که خداوند از علماء گرفته است به اینکه در مقابل شکمبارگی ظالم و گرسنگی مظلوم آرام و قرار نداشته باشند”.

اینجانب نیز به پیروی از آن حضرت با همین انگیزه وارد عرصه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم و به جهت حمایت از لیست فراگیر اصولگرایان اهواز از عرصه انتخابات انصراف دادم.

عضو هیئت علمی دانشگاه چمران در ادامه این بیانیه آورده است: اینجانب خود به لیست سه نفره ائتلاف اصولگریان رای خواهم داد و از تمامی عوامل و مجریان زحتمکش انتخابات هیئت اجرایی، هیئت نظارت و مخصوصا شورای محترم نگهبان کمال تشکر و سپاسگزاری خود را به جهت حسن عنایت به بنده حقیر ابراز می دارم و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری روزافزون به نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهانم.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.