واکنش عضو شورای حزب اعتدال توسعه به یک عزل سیاسی در شهرداری اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در حالیکه طبق عرف معمول هرگونه عزل و نصب در ایام تبلیغات انتخاباتی انجام نمی شود شهرداری اهواز در اقدامی سوال برانگیز یکی از مدیران شهرداری اهواز را در آخرین روز تبلیغات انتخابات بر کنار کرده است. این مدیر شهرداری که از مسولان ستاد آقای روحانی در انتخابات سال۹۲ بوده بنابه دلایل سیاسی برکنار شده است.

شهردار اهواز که این روزها شائبه های جدی در خصوص حمایتش از برخی کاندیداهای مخالف دولت در محافل شنیده شده اینک با عزل این مدیر تحصیل کرده شهرداری توسط معاونت فرهنگی شهرداری، در برابر اقدامی غیرمتعارف آن هم در ایام تبلیغات انتخابات بایستی پاسخگو باشد.

یک عضو خوزستانی شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه استان تهران در این خصوص گفت: ورود شهرداری به مسایل سیاسی و حذف نیروهای حامی و همفکر دولت روحانی در این مجموعه به هیچ وجه مورد پذیرش نیست و شهردار اهواز می بایست در خصوص اینگونه حذف و برکناری این چنین پاسخگو باشد.

فرنوش اسماعیلی بااشاره به اینکه لازم است استاندار محترم خوزستان و فرماندار در این زمینه بررسی و پیگیری جدی انجام دهند افزود:
‎این گونه عزل و نصب‌ها در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بر حضور پرشور و حداکثری همه آحاد مردم تاکید دارند شائبه سیاسی را به وجود می‌آورد.

‎عضو خوزستانی شورای حزب اعتدال و توسعه استان تهران بر همین اساس خاطرنشان کرد: نهادهای مسئول باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری به ‌گونه‌ای رفتار کنند که بیشترین تلاش برای امنیت انتخابات صورت گیرد، اما با توجه به سابقه مثبت مدیر آموزش شهروندی عزل وی به دلیل همفکری با دولت یا کاندید های نزدیک به دولت در تضاد با آرامش در ایام انتخابات استنباط ‎می‌شود ‎شائبه رفتارهای جناحی را تقویت می‌کند.

‎همه شهروندان از حقوق شهروندی برخوردارند و باید دارای امنیت و آرامش باشند و به راحتی درفعالیت های انتخاباتی شرکت کنند.

شهردار کلانشهر اهواز حداقل باید در خصوص جابه‌جایی ویژه اخیر توضیح قانع کننده‌ای داشته باشد

وی در پایان گفت: ما در این خصوص گزارشی مبسوط را در خصوص چنین برخوردهایی با نیروهای حامی دولت در شهرداری تهیه، جمع بندی و به دولت ارسال خواهیم کرد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.