۷ کشته در تصادف خونین محور اندیمشک ـ اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس فوریت‌های پزشکی شوش گفت: در حادثه شب گذشته در محور اندیمشک ـ اهواز برخورد کامیون با پرایدی که ۹ سرنشین به همراه داشت، هفت نفر کشته شدند.

رضا معمارزاده با اشاره به تصادف دیشب در ورودی شوش اظهار کرد: شامگاه گذشته در محور اندیمشک به اهواز  و در ورودی شوش، برخورد سه خودروی پراید، کامیون و تراکتور با یکدیگر متأسفانه منجر به وقوع سانحه خونین در این محور شد.

وی ادامه داد: در این تصادف که ساعت ۲۲ و چهل و پنج دقیقه شامگاه سه‌شنبه اتفاق افتاد، پنج سرنشین خودروی پراید در دم جان باخته و چهار نفر دیگر به بیمارستان انتقال داده شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شوش با بیان اینکه اغلب کشته شده‌ها کودک بودند یادآور شد: با اعلام خبر، سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و با وجود تلاش بسیار نیروهای امداد، به علت شدت تصادف و جراحات وارد شده به سرنشینان سه نفر از حادثه‌دیدگان را به بیمارستان گلستان اهواز اعزام کردیم.

معمارزاده به تلاش زیاد نیروهای امداد برای نجات حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: دو نفر از این حادثه‌دیدگان به دلیل شدت جراحات وارده ساعاتی پیش در بیمارستان گلستان اهواز جان باختند.

به گزارش خبرگزاری فارس، وجود دوربرگردان حادثه‌خیز در مسیر شهرک دانش به شوش، در کنار جاده اصلی بارها صدای مسئولان و مردم بلند کرده است.

باند کندرو در مسیر حدود یک کیلومتر از ورودی شوش تا شهرک دانش می‌تواند نقش زیادی در کاهش بار ترافیک و حوادث و دسترسی بی‌خطر شهروندان به راه‌های ارتباطی شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.