تکذیب یک خبر توسط فرماندار اهواز

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: فرماندار اهواز گفت: آیت الله سیدعبدالصاحب موسوی از ابتدا برای نامزدی نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان و یا هر حوزه انتخابیه دیگر نام نویسی نکرده است بنابراین اساسا رد تایید یا صلاحیت نامبرده از سوی شورای نگهبان و حضور در رقابت های انتخاباتی نمی تواند درست باشد.

اسماعیل ارزانی بیرگانی روز پنجشنبه از اینکه برخی شبکه های مجازی به تازگی مطرح کرده اند که آیت الله سید عبدالصاحب موسوی به عنوان ائتلاف نامزدهای اعتدالیون در انتخابات مجلس خبرگان حضور دارد ابراز تاسف کرد و آن را عاری از حقیقت خواند.

وی گفت: فهرست تایید شدگان نامزدهای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان هفت نفر هستند.

دفتر آیت الله سیدعبدالصاحب موسوی از استادان حوزه علمیه اهواز روز پنجشنبه با ارسال نامه ای به ایرنا اعلام کرد: متاسفانه در شبکه های مجازی مطلبی به عنوان ائتلاف کاندیداهای اعتدالیون در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بازنشر شده که نام معظم له در آن به چشم می خورد که اساسا’ این موضوع نادرست است.

در این نامه آیت الله سیدعبدالصاحب موسوی ضمن دعوت از عموم مردم شهید پرور برای حضور پرشور و نشاط در انتخابات هفتم اسفندماه از همگان خواسته است به شایعات توجه نکنند ضمن آنکه عاملان شایعات را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان ، هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

استان خوزستان شش کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری و ۱۸کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.