برنامه آبی های اهوازی برای بقا در لیگ/ مدیرعامل: در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب خواهیم کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز معتقد است این تیم در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه می‌گیرد.

کارون یعقوبی اظهارکرد: ۹ بازیکن جذب کردیم که دو نفر آن‌ها خارجی هستند؛ فیلم بازی این دو بازیکن را مشاهده کردیم و سپس با تایید مربیان تیم، جذب شدند.

وی بیان‌ کرد: وقتی دیدیم مبالغ بازیکنان ایرانی به صورتی است که نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم‏، تصمیم گرفتیم بازیکن خارجی بگیریم و مبالغ‌شان هم به صورتی بود که در نهایت جذب شدند؛ قیمت هر بازیکن خارجی‌‌ای که گرفتیم، ۱۰ هزار دلار است و دارای کارنامه هستند. بازیکن آلمانی‌مان ۲۷ ساله و در لیگ دسته ۲ آلمان و همچنین دو سه تیم عربی بازی کرده است. بازیکن اهل بوسنی نیز در دو سه تیم عربی بازی کرده است. ما برای جذب بازیکنان کارشناسی‌شده، پیش رفتیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با نظر سرمربی تیم جذب شده‌اند؟ خاطرنشان‌کرد: آقای بختیاری‌زاده این بازیکنان را تایید کرد و تمام بازیکنان با نظر و هماهنگی او جذب شدند.

وی افزود: آیا ارزان‌تر از این می‌شد تیم بست؟ در نقل و انتقالات ۹ بازیکن جذب کردیم که مبلغ آن‌ها ۲۰۰ میلیون تومان و خورده‌ای شد. از بازیکنان قبلی‌ که در اختیار داشتیم، نتوانستیم به صورت کامل استفاده کنیم ولی بازیکنانی که اکنون جذب شده‌اند، به درد ما می‌خورند.

یعقوبی گفت: به هر حال بازیکنانی با مبلغ کم جذب کردیم و رویکردمان در نیم‌فصل دوم جواب می‌دهد و به نظرم بهتر از نیم‌فصل اول نتیجه می‌گیریم. تیم ما بومی و دارای دو سه بازیکن خارجی است.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.