استقلال عجیب و غریب اهواز! اینبار با مدیرعامل جدید

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز گفت: مدیرعامل جدید باشگاه خودش داوطلبانه آمده است و می‌خواهد مشکلات مالی را حل کند.

کارون یعقوبی در خصوص جایگزینی فرشید فرجی به جای او در پست مدیرعاملی این باشگاه، اظهارکرد: با توجه به این‌که حساب‌های بانکی آقای ملکی (مالک باشگاه) بسته شده بودند، دچار مشکل مالی شده بودیم و نیاز بود، کسی بیاید و مشکل مالی‌مان را برطرف کند.

وی افزود: آقای فرجی هم خودش داوطلبانه آمده است و می‌خواهد مشکلات مالی را حل کند. او خودش مدیر بوده است و کاملا مسایل مدیریتی را می‌داند. در نهایت هم با آقای ملکی به جمع‌بندی رسیدیم که آمدن آقای فرجی به سود باشگاه است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال اهواز در پاسخ به این سوال که شما پیش از این گفته بودید که حاضر نیستید در سمت قائم‌مقامی باشگاه مشغول به فعالیت شوید و چه شد که اکنون پذیرفتید؟ گفت: یک موقع پول هست و مدیریت نیست ولی وقتی پول نباشد همان مدیریت هم زیر سوال می‌رود. درست است من قائم‌مقامی را قبول نداشتم ولی اکنون به خاطر منافع باشگاه پذیرفتم.

وی افزود: باشگاه برای من مهم‌تر است و منافع شخصی شاید در رتبه پنجم، ششم باشد. من یک استقلالی‌ام و از قدیم هم یک استقلالی بوده‌ام و بهترین کار برای باشگاه استقلال هم، همین کار بود که آقای فرجی بیاید و مشکلات مالی را حل کند تا تیم از این وضعیت خارج شود. او از امروز شروع به حل کردن مشکلات ما می‌کند.

یعقوبی در ادامه درباره شکست روز گذشته این تیم برابر صبای قم، عنوان‌ کرد: شش هفت بازیکن ما به دلایلی نبودند و بیشتر بازیکنان جوان‌مان بازی کردند. از نظر من بازی بدی انجام ندادیم و درست است که باختیم ولی امیدوارمان کردند. این جوانان دو سه هفته دیگر جا می‌افتند و با آمدن آقای فرجی نیز مشکلات مالی حل می‌شود و می‌توانیم چهار پنج بازیکن بزرگ به جمع این نفرات جوان اضافه کنیم و مطمئنا در ساختار فنی تیم تغییرات زیادی ایجاد می‌شود.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.