احتمال کناره گیری استقلال اهواز از لیگ برتر

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس هیات فوتبال خوزستان گفت: نگران کناره‌گیری استقلال اهواز از لیگ برتر هستم و با شرایطی که این باشگاه دارد هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

کاظم طالقانی در گفت‌وگو با فارس، در مورد خسارت وارد شده به ورزشگاه غدیر اهواز گفت: بیش از هزار صندلی که هر کدام مبلغی حدود ۵۰ هزار تومان هزینه می‌برد از سوی هواداران شکسته شد. علاوه بر این تعداد زیادی از شیشه‌های ورزشگاه به همراه شیرآلات دچار خسارت شده که طبق محاسبات اولیه بیش از ۵۰ میلیون تومان به ورزشگاه خسارت وارد شده است. صورت‌ حساب این خسارات به زودی تهیه می‌شود و به باشگاه فولاد برای پرداخت ارسال می‌شود.

وی در مورد جلسه‌ای که یکی دو روز قبل در رابطه با اتفاقات بعد از دیدار استقلال و فولاد برگزار شد تصریح کرد: بنده در جلسه حضور نداشتم اما طبق چیزی که از همکارانم شنیدم قرار است جلسه دیگری با حضور هیات مدیره باشگاه فولاد برگزار شود و در مورد این اتفاق تصمیم گیری کنند ما فقط نظر مشورتی می‌دهیم و تصمیم گیر نهایی باشگاه فولاد است.

رئیس هیات فوتبال خوزستان در مورد اینکه هر روز اعلام می‌شود چند بازیکن استقلال اهواز از این تیم جدا شده‌اند و آیا این جدایی‌ها در هیات فوتبال هم ثبت می‌شود تصریح کرد: متاسفانه استقلال اهواز وضعیت خوبی ندارد و طبق چیزی که ما مشاهده می‌کنیم امیدی به بهبود وضعیت این باشگاه ندارم. چرا که صاحبان این باشگاه از پرداخت مخارج این تیم ناتوان‌اند و در همه زمینه‌ها با مشکلات روبرو شدند.

طالقانی در رابطه با نگرانی‌اش از احتمال کناره‌گیری استقلال اهواز عنوان کرد: از این مسئله نگران هستیم و با این شرایط که این تیم از پرداخت هزینه‌هایش عاجز است هر احتمالی وجود دارد.

وی در مورد اینکه ابتدا همه حضور سه تیم اهوازی در لیگ برتر را موفقیت می‌دانستند اما اکنون حال و روز تیم‌های خوزستانی چندان خوب نیست، خاطرنشان کرد: متاسفانه ندانم کاری هم در نتایج ضعیف دو تیم اهوازی نقش داشته اگر در تقسیم تیم‌ها و جذب اسپانسر کار بهتری صورت می‌گرفت این مشکلات به وجود نمی‌آمد و اکنون وضعیت فولاد و استقلال اهواز به این نحو نمی‌شد. مدیریت قوی در جایی خودش را نشان می‌دهد و مشکلات زیاد است.

طالقانی در پایان گفت: به خاطر اتفاقات بازی استقلال و فولاد هجمه زیادی علیه هواداران خوزستانی به راه افتاده است. فوتبال خوزستان سال‌ها در ایران الگو بوده و در سال‌های آینده هم فوتبال کشورمان نقش بسزایی خواهد داشت و به همین خاطر باید فرهنگ هواداری خود را نشان دهیم و در مقابل اتفاقات نه چندان خوب خویشتندار باشیم. هواداران نباید اگر اعتراضی به موضوعی دارند این مسئله را با وارد کردن خسارت به اماکن ورزشی خود نشان دهند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.