«محمد صفری» شهردار چذابه شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: محمد صفری معاون فنی شهرداری اهواز به‌عنوان شهردار چذابه در ایام عبور زائران برای شرکت در مراسم اربعین منصوب شد.

محمد صفری با تائید این خبر اظهار کرد: عمده‌ترین برنامه‌ریزی مجموعه مدیریتی استان خوزستان به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی، در قالب ارائه خدمات رفاهی منسجم و هماهنگ تدوین شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی همچون شهرداری و فرمانداری‌های سراسر استان نیز با یکدیگر هماهنگ شده‌اند تا بتوانند خدمات مناسبی را به زائرین حسینی ارائه دهند.

صفری تصریح کرد: همه فعالیت‌های صورت گرفته در این زمینه جزو برنامه‌های زیرساختی به‌منظور برگزاری بهتر این ایام محسوب می‌شود و گام‌های اساسی در این خصوص از سوی مردم خوزستان با برپایی موکب‌های عزاداری در بین مسیرهای منتهی به مرزهای استان انجام می‌گیرد.

شهردار چذابه اظهار کرد: در این زمان، ایستگاه‌های بین‌راهی از منطقه عین دو اهواز تا مرز چذابه فعال شده است. همچنین اکیپ‌های رفت‌وروب و اطفای حریق نیز در محل مستقر می‌شوند.

صفری گفت: امیدوار هستیم زائرین با در اختیار داشتن گذرنامه‌های خود به مرزها مراجعه کنند تا مشکلی در این زمینه پیش نیاید.

وی عنوان کرد: شهرداری اهواز، بستان و تهران فعالیت‌های عمرانی خود را به‌منظور ارائه خدمات مناسب و کامل به زائرین حسینی آغاز کرده‌اند./ مهر

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.