حرکت کاروان ۲۰ هزار نفری مردم خوزستان به سمت کربلا

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار اهواز گفت: حرکت برخی از گروه‌ها آغاز شده به طوری که امروز کاروان ۲۰ هزار نفری مناطق ملاشیه و عین‌دو اهواز و شهر ملاثانی به سمت کربلا راه افتاده‌اند.

امیر آهن‌جان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: شهرداری درصدد است برای زائران مراسم اربعین امسال خوزستان که از ۲ محور مرزی استان تردد می‌کنند خدمات ارزنده‌ای ارائه دهد که آماده‌سازی زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی چزابه از ورودی جاده حمیدیه از جمله اقدامات به شمار می‌رود.

وی افزود: در سال گذشته امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی و عمرانی کاملاٌمهیا نبود، امسال با توجه به تعداد کثیری که پیش‌بینی‌ شده آماده سازی جاده‌ها از اولویت‌ها بود به همین منظور نقطه صفر چزابه آسفالت شده و نیز بیش از ۸۰ سرویس بهداشتی در حال نصب است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده برپایی نمایشگاه فرهنگی بوده که در این نمایشگاه غرفه‌های کودک، پاسخگویی به مسائل شرعی زوار و نیز توزیع محصولات فرهنگی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه نصب پرچم یاحسین در سطح شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در زمره کارهای انجام شده توسط شهرداری اهواز است، گفت: بیش از ۲۰ دستگاه اتوبوس از ورودی چزابه برای خدمت رسانی به زوار اربعین در نظر گرفته شد.

آهن‌جان عنوان کرد: روزانه بیش از ۴۵ کارگر خدماتی شهرداری در زمینه حفظ نظافت و ارائه خدمات به زائران در ایام برگزاری مراسم اربعین به کار خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز افزود: حرکت برخی از گروه‌ها آغاز شده و امروز نیز کاروان ۲۰ هزار نفری مناطق ملاشیه و عین‌دو اهواز  و شهر ملاثانی به سمت کربلا راه افتاده‌اند.

** عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.