سارقان آرایشگاه زنانه اهواز شناسایی شدند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان از شناسایی دو سارق آرایشگاه‌های زنانه شهر اهواز خبر داد.

سید رحمان موسوی با تأیید خبر شناسایی دو سارق آرایشگاه‌های زنانه در اهواز اظهار کرد: دو سارقی که در منطقه پادادشهر اهواز با ورود به آرایشگاه زنانه‌ای در منطقه پاداد اهواز اقدام به سرقت و ایجاد رعب وحشت کرده بودند با پیگیری‌های نیروی انتظامی شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: مراتب پس از اعلام موضوع به پلیس ۱۱۰ بلافاصله پیگیری و پلیس وارد عمل شد تا با به‌کارگیری شگردهای خاص پلیس، از ادامه سرقت‌های آنان در دیگر آرایشگاه‌های زنانه شهرستان جلوگیری شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان تصریح کرد: در همین راستا، نیروی انتظامی کلان‌شهر اهواز تمام آرایشگاه‌های زنانه را زیر نظر گرفت تا مشخص شد دو سارق یاد شده قصد سرقت از یک آرایشگاه زنانه دیگر در این منطقه را داشته‌اند.

موسوی افزود: بلافاصله پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شد، اما سارقان با بهره‌گیری از تاریکی شب متواری شده و با رها کردن خودروی خود در اطراف نیزارهای اطراف شهر اهواز در منطقه کوت عبدالله موفق به فرار شدند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده هویت افراد یاد شده مشخص و با هماهنگی مقامات قضایی به‌زودی دستگیر خواهند شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه تمام اموال مسروقه از مال‌‌باختگان توسط سارقان در داخل خودرو جا گذاشته شده است، عنوان کرد: این اموال در اختیار پلیس قرار دارد و به‌زودی به مال‌باختگان بازگردانده خواهد شد.

موسوی تأکید کرد: دو سارق یاد شده که دارای سابقه سرقت نیز هستند، ساکن یکی از شهرستان‌های هم‌جوار اهواز هستند و خودروی مکشوفه نیز به سارقان تعلق دارد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مردم با پلیس خواستار شد: در این زمینه از مردم تقاضا داریم در صورت مواجه شدن با این‌گونه مسائل بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند تا اقدامات لازم به عمل آید.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته دو سارق با هجوم به یکی از آرایشگاه‌های زنانه منطقه پادادشهر اهواز با ایجاد رعب و وحشت اموالی را از این مکان به سرقت بردند که با حضور به موقع پلیس در سرقت این اموال ناکام ماندند، نیروی انتظامی اهواز از شناسایی این افراد خبر داده و قول دستگیری آنان را در حداقل زمان داده است.

حدود دو ماه پیش نیز در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان خوزستان اقدام مشابهی انجام شد که با حضور به موقع پلیس سارقان مورد نظر شناسایی و دستگیر شدند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.