مهاجم خارجی فولاد به ایران نیامد/ اسکوچیچ با بازیکن دیگری وارد مذاکره شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: دورگکوئه‌ماها مهاجم ۳۲ ساله کامرونی طی سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۲ تجربه ۱۹ بازی و دو گل زده در بوندس‌لیگا ۲ نیز دارد و همچنین پنج بازی ملی در کارنامه کوماها کامرونی به ثبت نیز رسیده است.
کوئه‌ماها پس از امضای قرارداد با تیم فوتبال فولاد خوزستان با اجازه از سرمربی و کادر فنی این تیم برای دریافت ITC کارت چند روز مرخصی گرفت تا راهی تیم قبلی بلژیکی خود شود.تا بتواند به فولاد  اضافه شود اما وی برخلاف اعلام توافق قبلی با سرخپوشان هنوز به ایران نیامده است.
در حالی که خود دراگان اسکوچیچ از مسئولان باشگاه فولاد خوزستان خواسته بود، باز هم برای پیوستن دورگ‌کوئه‌ماها به تیم فولاد منتظر بمانند تا شاید او بتواند مشکلات رضایت‌نامه خود را حل کند و هرچه زودتر به ایران بیاید، اما به تازگی اسکوچیچ با بازیکن دیگری وارد مذاکره شد و به توافقات اولیه نیز رسیده است و قرار شده به فولادی‌ها اعلام کند تا با اوقرارداد ببندند تا بیش از این زمان را از دست ندهند.
تیم فوتبال فولاد خوزستان از یک هفته قبل از بازی با سایپا نزدیک به یک ماه می‌شود که درگیر پیوستن دورگ‌کوئه‌ماها است و طبق شنیده‌ها حضور مهاجم کامرونی منتفی شده است و هنوز بلاتکلیفی در فولاد ادامه دارد.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.