عضو شورای شهر: میدان تره‌بار اهواز از نظر بهداشتی بسیار ضعیف است

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عضو شورای شهر اهواز گفت: میدان تره‌بار اهواز از نظر بهداشتی و امکانات بسیار ضعیف بوده به طوری که از نمازخانه، فضای سبز، سرویس بهداشتی و استراحت‌گاه محروم است.

ناجی سواری، امروز در نود و سومین جلسه شورای شهر اهواز اظهار داشت: مقایسه میدان میوه و تره‌بار اهواز با میدان میوه و تره‌بار اصفهان از اقدامات انجام شده بود که تنها وجه تشابه دیده شده درآمدشان بوده است.
وی افزود:میدان تره‌بار اهواز از نظر بهداشتی و امکانات بسیار ضعیف بوده به طوری که از نمازخانه، فضای سبز، سرویس بهداشتی و استراحت‌گاه محروم است و از آنجا که به شبکه فاظلاب شهری متصل نیست تجمع فاضلاب را در اطراف میدان شاهد هستیم.
نائب رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: این میدان ۱۲۸ غرفه و ۷۲ مغازه دارد که روزانه ۲ هزار خودرو با دریافت حق ورودی در آنجا تردد می‌کنند.
وی گفت: چنانچه شهرداری اهواز قادر به اداره این میدان نباشد مسئولیت به دستگاه دیگری داده می‌شود به همین دلیل مدیر میدان تره‌بار اهواز با ارائه گزارش وضعیت مالی و فیزیکی این میدان را مشخص کند.
حجت‌الاسلام قربانعلی سعدت نیا در این جلسه عنوان کرد: پروژه‌های زیادی در سطح شهر ناتمام مانده که باید با صلاح دید شورا به سرانجام برسند و به همین دلیل باید واقع‌بین بود تا از اهدافمان دور نشویم.
زیبا صالح پور عضو دیگر شورای شهر با گلایه نسبت به رفتار برخی از مسئولان با پرسنل خود افزود : علی‌رغم تذکرات داده شده برخی از مدیران و شهرداران با پرسنل خود رفتار نا‌مناسبی دارند و نیروی انسانی برایشان بی‌اهمیت است.
جمشید سلحشور درباره برخی از پروژه‌های عمرانی شهر اهواز بیان کرد: عملیات ساخت پل ولایت آغاز شده و نیز پروژه جوادالائمه و زیرگذر شریعتی با وجود مشکلاتی در ماه‌های آینده به اتمام می رسند.
حجت‌الاسلام کاظم سواری در ادامه صحبت حسین حیدری مبنی به اینکه آسفالت‌های جاده‌‌ها و خیابان‌های سطح شهر کیفیت بسیار نامساعدی دارند و بسیار ضعیف هستند، بیان کرد: دربرخی مناطق بعد از گذشت یک ماه آسفالت انجام شده خراب می‌شود که این امر نشان از آن است که یا نظارت بر عملکرد افراد مربوط نیست و یا کیفیت آسفتالت‌ها مناسب نبوده است.
حجت‌الاسلام کاظم سواری مجددأ با توجه به صحبت مدیرعامل سازمان عمران ساحل کارون نسبت به بیان اینکه ۱۱ پروژه در ساحل کارون در حال انجام است که تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از اکثر این پروژه ها هستیم، گفت: پروژه‌هایی در ساحل کارون اجرا می‌شوند درحالی که هیچ سازه ای بجز سازه‌های سبک نباید در ساحل کارون ساخته شود و امروزه شاهد افزایش پروژه‌های بزرگ در حال اجرا در ساحل رودخانه کارون هستیم.
حسین حیدری ضمن اشاره به اینکه در کنار رودخانه کارون دو آب نما در حال ساخت است که با وجود چشم انداز و زیبایی رودخانه کارون جای تعجب دارد، عنوان کرد: یکی از راهکارهای کاهش فساد مالی در سیستم‌های اداری تبدیل سیستم ‌های محاسباتی از حالت دستی به مکانیزه است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.