«اهواز در گذر تاریخ»؛ همزمان با دهه ولایت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: احمد جعفری ماجد امروز در گفت‌وگو با فارس در اهواز اظهار کرد: دومین نمایشگاه «اهواز در گذر تاریخ» در بخش‌های مختلف به معرفی علما و دانشمندان اهوازی از قرن اول تا ۱۲ می‌پردازد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه نمایش آثار خطی بر جای مانده از علمای اهواز تحت عنوان «بساتین العلما» و در بخشی دیگر آثار باستانی و تاریخی برای اولین بار در اهواز به نمایش ملموس باقی مانده از دوران‌های گذشته تشکیل می‌دهد.

مدیر موزه نمایشگاه « اهواز درگذر تاریخ» افزود: با توجه به اینکه بخش مهمی از تاریخ یک ملت را آثار تاریخی ملموس باقی مانده از دوران گذشته است تشکیل می‌دهد، بخش مهمی از نمایشگاه به اشیاء اختصاص داده شده است.

ماجد ادامه داد: برگزاری شب‌های فرهنگی، شعر خوانی مسابقات، تورهای فرهنگی تاریخی از دیگر برنامه‌های جنبی دومین نمایشگاه «اهواز در گذر تاریخ» است.

به گزارش فارس، سال گذشته اولین نمایشگاه «اهواز در گذر تاریخ» برگزار شد و با استقبال بسیاری از بازدیدکنندگان مواجه شد و توانست تاثیر بسیاری در میان مردم بگذارد.

نمایشگاه با نمایش دانشمندان اهوازی در طول تاریخ، ظرفیت‌های اهوازی را برای افزایش حجم اعتماد به نفس در میان جوانان جامعه تأثیر بسیاری داشته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.