فیروز به اهواز باز می گردد؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: پس از بحرانی که برای فولادخوزستان پیش آمده است، اسکوچیچ در آستانه اخراج قرار گرفته و البته فولادی ها مذاکره با گزینه های مورد نظرشان را آغاز کرده اند.

بر اساس آخرین اخبار، گزینه اول آنها فیروز کریمی سرمربی سابق تیم استقلال اهواز در اواخر دهه ۸۰ است.

خبری که بدست سایت نود رسیده کاملا موثق است و فیروز کریمی روز چهارشنبه با فولادی ها به صورت غیرمستقیم مذاکره کرده و حالا باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

اهوازیها خاطرات خوبی با فیروز کریمی دارند.شاید به همین دلیل است که حالا سراغ سرمربی سابق استقلال اهواز در اواخر دهه ۸۰ آمده اند. استقلالی که با فیروز کریمی تا یک قدمی قهرمانی در لیگ برتر هم آمد.

فیروزکریمی البته با نمک پراکنی ها حسابی هم محبوب شده بود و به عنوان سرمربی بانمک و طنز پرداز جایزه جشنواره گل آقا را گرفت و سینی شاغلام نشان جشنواره را در سال ۸۶ به خودش اختصاص داد. هنوز ویدیوهای فیروز کریمی در شبکه های اجتماعی و وب سایتها وجود دارد و الان هم با دیدن این ویدیو ها خنده روی لبان اهالی فوتبال می نشیند.

البته فیروز کریمی پس از اینکه از استقلال اهواز به استقلال تهران آمد از لحاظ فنی کلا افت کرد و دیگر آن فیروز کریمی اواخر دهه ۸۰ نبود. اتفاق هایی که ستاد منشور اخلاقی سازمان لیگ( که البته حالا دیگر وجود ندارد) برایش پیش آورد، هم در افت کریمی نقش داشتند. او پس از آن ماجراها که به ماجراهای ف کاف شهرت داشت، به لیگ یک رفت و دو سالی است که توانسته مجوز سرمربیگری در لیگ برتر را بگیرد.

باید دید در نهایت فیروز کریمی دوباره به اهواز می رود یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.